E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی بازی Jump Force در E3 2018

وی جی مگ: یکی از سورپرایز‌های امسال Microsoft معرفی بازی Jump Force در E3 2018‌ بود. بازی که هیچ شایعه‌ای درباره آن وجود نداشت و در زمان معرفی نیز توانست توجه‌ بسیاری از مخاطب‌های مانگا و انیمه‌های ژاپنی را به خود جلب کند. بازی در ژانر مبارزه‌ای که گیمرها می‌توانند در آن شخصیت‌های محبوب خود از مجموعه مانگاهای مشهور ژاپنی را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

به گزارش وی جی مگ، هرچند گیم‌پلی بازی Jump Force در E3 2018 و به خصوص کنفرانس مایکروسافت جایی نداشت اما سازندگان Bandai Namco به تازگی بخش‌هایی از یکی از مبارزه‌های ساخته خود را به صورت عمومی منتشر کرده‌اند که با تماشای آن می‌توان متوجه جزئیات بیشتری از بازی Jump Force شد. اولین مسئله‌ای که با این نمایش متوجه آن می‌شویم این است که مبارزات بازی در محیطی کاملا باز شبیه به عناوین مبارزه‌ای مجموعه Naruto دنبال می‌شود.

تاکنون تایید شده که شخصیت‌های مانگا Dragon Ball، One Piece، Naruto و Death Note در این بازی حضور دارند و مبارز‌ه‌ای که در ادامه مشاهده می‌کنید میان Zoro از One Piece و Sasuke Uchidha و از Naruto دنبال می‌شود. سازندگان بازی Jump Force در Bandai Namco تایید کرده‌اند که ساخته آنها روی Xbox One X و PS4 Pro قابلیت‌های گرافیکی بیشتری پشتیبانی می‌کند که احتمالا به معنی وضوح تصویر 4K و نرخ فریم 60 است.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + هجده =