E3 2018 گیم پلی

تماشا کنید: 18 دقیقه گیم‌پلی بازی Metro Exodus

وی جی مگ: استودیو 4A Games به عنوان سازنده و Deep Silver ناشر بازی Metro Exodus ویدئویی 18 دقیقه‌ای از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرده‌اند که سعی شده در آن بخش‌های جدید و قابلیت‌هایی که به تازگی در این نسخه اضافه شده‌اند را نمایش دهند. در ادامه می‌توانید 18 دقیقه گیم‌پلی بازی Metro Exodus را تماشا کنید.

به گزارش وی جی مگ، در این ویدئو بخش مربوط به ساخت (Craft) اسلحه‌ها، قابلیت شخصی‌سازی اسلحه‌های مختلف و… را مشاهده می‌کنید. ویدئویی که به خوبی اتمسفر بازی Metro Exodus را نشان داده و ثابت می‌کند که هرچه مجموعه Metro‌ زیر زمین تاثیرگذار بود، قرار است که وضعیتی مشابه را روی زمین نیز تجربه کند. سازندگان بازی Metro Exodus در استودیو 4A Games توضیح داده‌اند که بازی جدید آنها این مجموعه را از دید انتخاب‌هایی که پیش روی گیمر قرار می‌گیرد،‌ وارد مرحله‌ای جدید می‌کند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بازی Metro Exodus در تاریخ 22 فوریه سال 2019 میلادی برای PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. اثری که هنوز مشخص نیست به عنوان آخرین قسمت از مجموعه Metro باید آن را در نظر گرفت یا در آینده می‌توان باز هم شاهد قسمت‌های بعدی داستان آرتیوم بود.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 5 =