GamesCom 2018 گیم پلی

تماشا کنید: 14 دقیقه از گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice

وی جی مگ: هرچند در ابتدای معرفی بسیاری از ساده شدن این بازی نسبت به ساخته‌های قبلی From Software می‌گفتند اما اکنون با نگاهی به 14 دقیقه از گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice می‌توان متوجه شد که سازندگان Dark Souls نه تنها توانسته‌اند اصول خود را به‌روزرسانی کنند بلکه ساختار بازی‌های گذشته خود را نیز به اثر جدید وارد کرده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، با نگاهی به گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice می‌توان به این مسئله پی برد که اکشن نسبت به ساخته‌های قبلی From Software‌سرعت بیشتری دارد و حالا گیمر برای مبارزه با دشمن‌ها، قابلیت‌های بیشتری را پیش روی خود می‌بیند. دیگر نکته‌ای که باعث شده گیم‌پلی بازی Sekiro: Shadows Die Twice تنوع بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد، به مکانیک مردن و زنده شدن شخصیت اصلی برمی‌گردد که ارتباط مستقیمی با داستان و البته طراحی قهرمان آن دارد.

نهایتا باید به این نکته اشاره کرد که قرار است بازی Sekiro: Shadows Die Twice برای PC، Xbox One و PS4‌ در ماه مارچ سال آینده میلادی روانه بازار شود.


دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

5 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 19 =

  • چند تا پوينت تو اين گيم پلى رو شخصا خيلى پسنديدم:
    يكى اينكه محيط (حداقل تو اين مرحله) روشن و زنده بود ، با اينكه واقفم كه امضاى سرى سولز فضاى تاريكه ولى به هر حال تاريكى هم در كنار روشناييه كه بولد ميشه ، اين كه از ابتدا تا انتهاى بازى در ظلمات مطلق پيگيرى بشه يه مقدار خسته كننده س.(DS3 هم اين نقطه قوت رو داشت البته)
    يكى اينكه آپشن مخفى كارى اضافه شده.
    و نهايتا اينكه بازى بعد سوم پيدا كرده(در كنار طول و عرض ، ارتفاع هم داره) ، كه حتى اگر تو تمام طول بازى شاهدش نباشيم ولى به نظرم حداقل عمق محيط رو به طور محسوسى افزايش ميده.