FIFA World Cup 2018

بازی آرژانتین ایسلند | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: نایب قهرمان دوره قبلی جام جهانی با ستاره‌های خط حمله خود باید در مقابل وایکینگ‌های ایسلندی قرار گیرد که از دو سال پیش و زمان برگزاری یورو 2016 توانستند خود را به عنوان پدیده‌ای جهانی معرفی کنند. حالا همه تشویق ایسلندی را برای خود می‌دانند و باید دید این کشور کم جمعیت چه عملکردی را در مقابل لیونل مسی یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ فوتبال دنیا به نمایش در می‌آورد. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی آرژانتین ایسلند در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم آرژانتین را در این مسابقه جواد محسنی برعهده گرفته و بازی در نقش ایسلند نیز برعهده محمد سلیمی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

با مصدومیت رومرو، کابایرو درون دروازه آرژانتین می‌ایستد. مانوئل لانزینی هم به دلیل مصدومیت این رقابت را از دست داد. مزا و پاوون با هم رقابت می کنند تا جای لانزینی را در ترکیب اصلی بگیرند اما طبق اعلام سمپائولی، مزا در این بازی حضور خواهد داشت. ترکیب تیم ملی ایسلند به طور مجموع تغییر خاصی با بازی های یورو 2016 نخواهد داشت. فشارها بر روی لیونل مسی خواهد بود تا به عنوان فوق ستاره آرژانتین در این رقابت‌ها، تیم را به قهرمانی برساند و در سوی مقابل ایسلند پس از شگفتی در یورو 2016، برای اولین بار در تاریخش به جام جهانی صعود کرده و جاه طلب است. بازی که با توجه به این نکات می‌تواند جذابیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد.


دانلود

در یوتیوب مشاهده کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + سه =