FIFA World Cup 2018

بازی آرژانتین کرواسی | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند آرژانتین در دیدار ابتدایی خود مقابل ایسلند به پیروزی راحتی دست پیدا کند اما اینگونه نشد و مسی هم پنالتی خود را از دست داد تا در نهایت ایسلند کم جمعیت آرژانتین را متوقف کند. در مقابل اما کرواسی جام جهانی 2018 روسیه را به خوبی شروع کرد و در قدم اول توانست سه امتیاز را به دست آورد. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی آرژانتین کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم آرژانتین را در این مسابقه محمد طالبیان برعهده گرفته و بازی در نقش کرواسی نیز برعهده محمد سلیمی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

شرایط برای دو تیم کاملا متفاوت است. کرواسی در دور نخست مرحله گروهی، با نتیجه 2-0 برابر نیجریه به پیروزی رسید و توانست صدرنشین گروه شود. آن ها حتی در صورت کسب تساوی هم می‌توانند برای صعود به عنوان تیم صدرنشین امید زیادی داشته باشد. اما شرایط برای مسی و یارانش کاملا متفاوت است. آنها در برابر ایسلند 1-1 متوقف شدند که تعجب آورتر از نتیجه، عملکرد نه چندان خوب‌شان بود. حال شاگردان سمپائولی چاره‌ای جز پیروزی ندارند، زیرا رویاهای بزرگ آنها در این جام جهانی، می‌تواند خیلی زود به پایان برسد. باید دید بالاخره سمپائولی به تغییر ترکیب تیم خود رضایت می‌دهد و از بازیکن‌هایی همچون پائولو دیبالا استفاده می‌کند یا باز هم تمام تمرکز خود را روی قرار دادن نقشی کلیدی برای لیونل مسی قرار می‌دهد.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × چهار =