FIFA World Cup 2018

بازی آلمان مکزیک | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: روز گذشته فرانسه به عنوان یکی از مدعی‌های جام جهانی 2018 کار خود را با یک پیروزی سخت در مقابل استرالیا شروع کرد اما آرژانتین با پنالتی که لیونل مسی از دست داد در مقابل ایسلند با تساوی متوقف شد. امروز اما دو بازی مهم دیگر از جریان مسابقات جام جهانی 2018 برگزار می‌شود که یکی از آنها میان آلمان و مکزیک خواهد بود. آلمانی که چهار سال پیش با گل ماریو گوتزه در اوقات تلف‌ شده توانست در مقابل آرژانتین به پیروزی رسیده و قهرمان جهان جهانی شود. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی آلمان مکزیک در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم آلمان را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش مکزیک نیز برعهده محمد طالبیان است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

مکزیک؛ شاگردان کارلوس اوزوریو مانند بیشتر دوران های قبلی جام های جهانی توانستند به راحتی به این تورنمت صعود کنند. آن ها بعد از روسیه (میزبان)، برزیل، ایران و ژاپن، چهارمین صندلی سفر به روسیه را مال خود کردند. در مقابل اما ژرمن‌ها کار چندان سختی برای صعود نداشتند. آن ها در بیشتر بازی ها بدون بازیکن اصلیشان یعنی مانوئل نویر بازی کردند. نویر بعد از مدت ها دوری بالاخره توانسته به تیم بازگردد و تراشتگن را نیمکت نشین کند. آنها مانند معمول پیش از هر تورنمت در بازی های دوستانه ضعیف ظاهر شدند اما امیدوارند مانند همیشه بتوانند در جام جهانی بدرخشند.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 2 =