FIFA World Cup 2018

بازی اسپانیا روسیه | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: بعد از صعودی سخت حالا اسپانیا باید در مقابل روسیه‌ای اولین مسابقه دور حذفی خود را برگزار کند که به عنوان میزبان جام جهانی 2018 شناخته می‌شود و حمایت طرفداران خود را نیز به همراه دارد. بعد از اخراج لوپتگی یک روز مانده به جام جهانی حالا اسپانیا کار خود را با هدایت فرناندو هیرو ادامه می‌دهد و باید دید که می‌توان در سطح مدعی جام خود را نشان دهد یا خیر. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی اسپانیا روسیه در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم اسپانیا را در این مسابقه علی ذاکری برعهده گرفته و بازی در نقش روسیه نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی اسپانیا روسیه را مشاهده کنید.

اسپانیا در گروه مرگ رقابت ها با پیروزی برابر ایران، صعودش را قطعی کرد و تساوی دور سوم برابر مراکش، باعث شد به عنوان تیم اول صعود کنند که آن ها را از قرعه سخت اروگوئه دور کرد. لاروخا برای این دیدار مصدوم یا محرومی ندارد، اما رینا به دلیل آسیب دیدگی عضلانی، در دسترس نخواهد بود. در سوی دیگر روسیه ای قرار دارد که با نتایج درخشانش در مرحله گروهی، تعجب همگان را برانگیخت. آن ها به عنوان یکی از هجومی ترین تیم های این جام شناخته می شوند و پیروزی های پرگل برابر عربستان سعودی و مصر، حاکی از این واقعیت است. شاید روی کاغذ نتوان شانس زیادی برای روسیه قائل شد، اما اینجا جام جهانی است و همه شانس دارند.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × پنج =