FIFA World Cup 2018

بازی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز و حتی کل دور گروهی جام جهانی 2017 را دو تیم پرتغال و اسپانیا برگزار می‌کنند. دیداری که تا حدودی می‌تواند سرنوشت تیم‌های صعود کننده از گروه دوم مسابقات جام جهانی روسیه را مشخص کند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم پرتغال را در این مسابقه جواد محسنی برعهده گرفته و بازی در نقش اسپانیا نیز برعهده محمد سلیمی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

هرچند دیدار تیم ملی پرتغال و اسپانیا از دید کیفیت دو تیم توجه‌های بسیاری را به خود جلب می‌کند اما باید به این مسئله نیز توجه داشت که طی روزهای اخیر اردوی اسپانیا با حواشی بسیاری مواجه بوده و سرمربی این تیم یعنی لوپتگی به واسطه امضای قرارداد با باشگاه رئال مادرید از هدایت لاروخا اخراج شد و حالا تیمی که طی 20 مسابقه اخیر خود شکستی را تجربه نکرده با هدایت هیرو در مقابل قهرمان یورو 2012 قرار می‌گیرد. پرتغال و رونالدو نیز در مقابل امیدهای بسیاری دارند تا با صعود از این گروه سخت به مرحله‌های بالاتر راه یافته و حتی رسیدن به قهرمانی را در برنامه کاری خود قرار دهند. از جمله نکات جالب توجه این بازی باید توضیح داد که پرتغال از یورو 2008 به بعد در بازی نخست تورنمنت های معتبر موفق به کسب پیروزی نشده است. این در حالی است که دو تیم در جام جهانی فقط یک بار روبروی هم قرار گرفتند که مربوط به مرحله 1/8 نهایی جام جهانی 2010 است؛ اسپانیا با تک گل ویا برنده  آن بازی شد. همراه وی جی مگ باشید با بازی اسپانیا و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه.


دانلود

در یوتیوب مشاهده کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

9 + چهار =