FIFA World Cup 2018

بازی انگلیس سوئد | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: انگلیسی‌ها حالا خود را یک پای فینال می‌دانند و منتظر هستند که با پشت سر گذاشتن رقبا به دومین قهرمانی تاریخ خود در جام جهانی دست پیدا کنند اما در مقابل سوئد نیز حریف دست و پا بسته‌ای نیست و روند فعلی خود را پیش از شروع جام و با حذف ایتالیا در پلی‌آف شروع کرده بود. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی انگلیس سوئد در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم انگلیس را در این مسابقه محمد سلیمی برعهده گرفته و بازی در نقش سوئد نیز برعهده علی ذاکری است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی انگلیس سوئد را مشاهده کنید.

انگلیس به عنوان تیم دوم گروه G با شش امتیاز و سوئد به عنوان تیم اول گروه E با شش امتیاز قدم به مرحله حذفی صعود کردند. انگلیس پس از برد 2-1 مقابل تونس، موفق شد با نتیجه پرگل 6-1 پاناما را در هم بکوبد، اما شکست 1-0 مقابل بلژیک در دیدار پایانی مرحله گروهی، این تیم را به سمت ساده تر جدول مسابقات رهنمون ساخت. هری کین با به ثمر رساندن 6 گل زده نه تنها بهترین گلزن انگلیس است، بلکه در صدر جدول بهترین گلزنان مسابقات جای دارد. در سوی مقابل سوئد پس از برد 1-0 مقابل کره جنوبی، شکستی دیرهنگام مقابل آلمان دریافت کرد و با نتیجه 2-1 بازی را واگذار کرد و در آستانه حذف در مرحله گروهی قرار گرفت. اما یک بازی بسیار خوب و برد 3-0 مقابل مکزیک موجب شد این تیم به عنوان تیم اول از مرحله گروهی صعود کند. آندریاس گرانکویست با زدن 2 گل تنها بازیکن سوئد است که بیش از یک بار دروازه حریفان را گشوده است. وی به تازگی دختر دار شده است و می تواند با روحیه ای مضاعف در این دیدار حاضر شود.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × پنج =

  • این پسره که تیشرت سرمه ای پوشیده یخ کنی بامزه( با لحن جواد بخونید)
    میگم لولو بیاد بخورت …… 😀 :laugh: 😀