FIFA World Cup 2018

بازی ایران اسپانیا | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: شب گذشته دومین مرحله بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه شروع شد و باید ببینیم امشب تیم ملی ایران در مقابل اسپانیا قهرمان سال 2010 این رقابت‌ها به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند. تیم ملی ایران در دیوار اول خود توانست با گل به خودی حریف، مراکش را شکست دهد و اسپانیا نیز به نتیجه‌ای بهتر از تساوی 3 بر 3 در مقابل پرتغال و به خصوص رونالدو دست پیدا نکرد. حالا با برگزاری این مسابقه می‌توان تقریبا متوجه شد که سرنوشت این گروه به چه شکلی رقم می‌خورد. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی ایران اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم ایران را در این مسابقه محمد طالبیان برعهده گرفته و بازی در نقش اسپانیا نیز برعهده میثم قربانی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

ایران پس از کسب پیروزی برابر مراکش در دیدار اول مرحله گروهی، در صدر جدول این گروه قرار دارد. این پیروزی، اولین برد ایرانی ها در جام جهانی پس از 20 سال محسوب می شود. ایران در 14 دیدار اخیر خود، در 13 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته و در 19 دیدار اخیر خود شکستی را متحمل نشده است. همچنین در 11 بازی از 12 بازی اخیر ایران، کمتر از 2.5 گل به ثمر رسیده است. از سوی دیگر اسپانیا در 12 دیدار اخیر خود شکست نخورده و در 7 دیدار از 8 دیدار اخیر اسپانیا بیشتر از 2.5 گل در بازی به ثمر رسیده است. همچنین اسپانیایی ها در 8 دیدار از 9 دیدار اخیر خود حداقل 2 گل زده اند. لاروخا برای به اما و اگر نکشیده شدن سرنوشت صعود خود، ملزم به پیروزی مقابل ایران است.


دانلود 1080P

دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − سیزده =