FIFA World Cup 2018

بازی ایران و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: روز گذشته مسابقات جام جهانی 2018 روسیه کار خود را به صورت رسمی شروع کرد و امروز تیم ملی ایران اولین بازی رسمی خود را در این مسابقات مقابل مراکش انجام می‌شود. هرچند کارشناس‌ها اعتقاد دارند که پرتغال و اسپانیا بیشترین شانس را برای صعود از گروه دارند اما در هر صورت مسابقه ایران و مراکش برای هر دو از اهمیت بالایی برخوردار بوده و هرکدام از طرفین می‌توانند با پیروزی در بازی امروز شانس خود را برای صعود افزایش دهند. به همین بهانه بازی ایران و مراکش در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌سازی کرده‌ایم.

به گزارش وی جی مگ، در این مسابقه محمد طالبیان تیم ملی ایران و میثم قربانی تیم ملی مراکش را کنترل می‌کنند. به این نکته نیز باید اشاره کنیم که وی جی مگ تمامی مسابقات مهم دور گروهی و بعد از آن مراحل بعدی حذفی را در بازی FIFA 18 شبیه‌سازی می‌کند. شما نیز می‌توانید در چند هفته پیش رو هر روز با مسابقات مختلفی که ما در وی جی مگ انجام داده‌ایم همراه باشید تا برای تماشای فوتبال اصلی آماده شوید.

ایران در حالی قدم به این میدان می‌گذارد که پس از روسیه (میزبان مسابقات) و برزیل سومین تیمی بود که حضورش در جام جهانی 2018 مسجل شد. ایران در گروهی که کره جنوبی، سوریه، ازبکستان، چین و قطر در آن حاضر بودند تیم ملی کشورمان در 18 دیدار اخیرش در بازی های تحت نظر فیفا شکست نخورده و رکورد جالبی از خود به جای گذاشته است. ایران برای پنجمین بار در مسابقات جام جهانی حاضر می شود و در چهار دوره گذشته فقط موفق به ثبت یک برد در این جام شده است.

در سوی مقابل مراکش در مرحله گروهی اش در قاره آفریقا طی شش دیدار متوالی موفق به ثبت کلین شیت شد و بدون شکست راهی جام جهانی شد. مراکش که پس از 20 سال راهی مسابقات جام جهانی شده، تیم مستحکمی در اختیار دارد و نکته جالب در خصوص این تیم، اینکه در 18 دیدار اخیرش در تمامی مسابقات از جمله در مقابل چهار تیم حاضر در جام جهانی یعنی صربستان، کره جنوبی، نیجریه و مصر شکست نخورده و فقط اسپانیا (20) و بلژیک (19) با آمار بهتری راهی روسیه شدند. شاهد بازی ایران و مراکش در جام جهانی 2018 باشید.


دانلود با کیفیت 1080P

دانلود


در یوتیوب مشاهده کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 + بیست =

  • به جای این کارا بهتره تمرکز بزارین بزارین روی آیتم ها و ویدیو های اصلی سایت. تاپ تن ها، مقاله ها و…
    کمیت که میاد بالا کیفیت میاد پایین. این ویدیو های fifa اصلا جذاب نیستن.
    برای بازیهای ایران و نیمه نهایی و فینال فقط ویدیو میزاشتین کافی بود.
    ویدیوهای fifa داخل یوتوب هم مثل اینکه باخطر لایسنس و این حرفا مشکل پیدا کرده بودن.

    • یه جورایی درست میگی یه جورایی خیر.
      ساخت آیتم مرتبط با حال و احوال روز که داره دنبال میشه باعث میشه یوزرهای جدید تری به سایت اضافه بشن و باعث تبلیغات بیشتر سایت هم میشه. علاوه بر اون فوتبال یکی از علاقه مندی های شخصی تمام اعضای گروه وی جی مگ هم هست. پس ترجیح میدیم که توی این روزها که هر 4 سال یکبار اتفاق می افته ساخت همچین آیتمهایی رو داشته باشیم تو برنامه مون. از نظر کیفیت مطمئن باشید نه تنها پایین نیومده بلکه بالاتر هم رفته. ما هر روز فیدهای روز گذشته رو میزاریم توی آیتمها. کافیه که ببینید تا اتفاقات روز گذشته رو توی آیتم مشاهده کنید.
      ولی در مورد تمرکز روی کارهای اصلی که گفتی هم برنامه هایی داریم.
      ممنون از دقت نظرت.

      • پاسخ به کاربرFaded

        فکر کنم دوستان یکم کم لطفی میکنن علاوه بر حرف هایی که آقا میثم زد و به علاوه ی خود نویسندگان وی جی مگ ما هم عاشق فوتبال هستیم و جام جهانی هم4سال یکبار انجام میشه و واقعا از این آیتم ها لذت میبریم و اگر دقت کرده باشید سایت های دیگه چنین آیتمی نرفتن تا حالا…پس 10-0به نفع وی جی مگ…

        بعدم دوست عزیز شما اگر فوتبال دوست نداری و خوشت نمیاد میتونی این ویدئوهای وی جی مگ رو نبینی…منم اگر از چیزی خوشم نیاد ملزم به نگاه کردنش نیستم البته تا حالا خوشبختانه در وی جی مگ نشده که چیزی رو نبینم…