FIFA World Cup 2018

بازی ایران پرتغال | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: بالاخره نوبت به آخرین مسابقه از مرحله گروهی جام جهانی 2018 برای تیم ملی ایران رسید و باید ببینیم که در مقابله با پرتغال به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کنند. تیم ملی ایران در شرایطی مقابل پرتغال چهار امتیازی قرار می‌گیرد و فعلا با سه امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و باید برای صعود به پیروزی دست پیدا کند. باید نهایتا حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها طولانی‌تر از همیشه می‌شود یا باز هم باید از جام جهانی بعد از سه مسابقه خداحافظی کنیم. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی ایران پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم ایران را در این مسابقه محمد طالبیان برعهده گرفته و بازی در نقش پرتغال نیز برعهده میثم قربانی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی پا به این دیدار می گذارد که از شرایطی کاملا آرمانی برخوردار است. بازیکن‌های ایران که جام جهانی را با یک پیروزی بزرگ و نمایش درخشان آغاز کردند، در دیدار دوم برابر اسپانیا قرار گرفتند. ایران برابر قدرتمندترین تیم گروه B مسابقات، موفق شد در یک نیمه لاروخا را متوقف کند، اما در نیمه دوم ضربه اتفاقی دیگو کاستا مانع از رویا سازی بیش از پیش ایرانی ها شد. در سوی دیگر میدان، پرتغال، قهرمان اروپا قرار دارد. تیم ملی پرتغال تا به اینجای جام با درخشش های کریستیانو رونالدو در جایگا نسبتا مناسبی قرار گرفته و در صورت حتی کسب یک نتیجه تساوی هم، احتمالا راهی دور بعد مسابقات می شود اما به نظر گرفتن نتیجه تساوی در مخیله رونالدو و یارانش جای ندارد. شاگردان فرناندو سانتوس که در اولین دیدارشان در جام جهانی با اسپانیا 3-3 کردند، در ادامه راه موفق شدند به سختی برابر مراکش پیروز شوند و مقداری را صعود را طی کنند. اما هنوز هیچ چیز قطعی نشده و سانتوس و شاگردانش به خوبی می دانند که باید برابر ایران برای برد بازی کنند.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =