FIFA World Cup 2018

بازی برزیل بلژیک | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: در شرایطی که بسیاری رقابت آسانی را برای بلژیک در مقابل ژاپن متصور بودند اما در نهایت سامورایی‌ها به سختی از جام جهانی 2018 روسیه حذف شدند و حالا تیم مارتینز باید مقابل برزیلی قرار گیرد که از دید عملکرد کارنامه موفقی در این جام داشته اما هنوز نتوانسته با نمایش‌های خود طرفداران را راضی کند. برزیل در دیدار ابتدایی مرحله حذفی موفق به شکست مکزیک شد و حالا باید دو تیم قدرتمند از این رقابت‌ها پیش روی یکدیگر قرار گیرند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی برزیل بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم برزیل را در این مسابقه علی ذاکری برعهده گرفته و بازی در نقش بلژیک نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی برزیل بلژیک را مشاهده کنید.

 لحظه موعود برای شیاطین سرخ فرا رسید. این تیم و این نسل اگر می‌خواهند در تاریخ بلژیک جاودانه شوند و نسبت به همه تورنمنت‌های قبلی یک گام رو به جلو بردارند، باید تیمی مدعی چون برزیل را شکست دهند. این نسل به لحاظ فردی بی تردید بهترین نسل فوتبال بلژیک است اما هنوز نتوانسته در یک تورنمنت بزرگ به مراتب عالی دست پیدا کند. اما تیم تیته، جدی ترین مدعی قهرمانی. تیمی که خیلی خوب راه بردن را بلد است. تیم مبتنی بر یک خط دفاعی منظم و استوار که چندان به حریفش اجازه خودنمایی نمی‌دهد. برزیل که تورنمنت را چندان خوب شروع نکرد، رفته رفته با نزدیک‌تر شدن نیمار به اوج آمادگی عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشت و به خصوص برابر مکزیک بسیار بابرنامه و قدرتمند ظاهر شد.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 9 =