FIFA World Cup 2018

بازی برزیل سوییس | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: قهرمان پنج دوره از مسابقات جام جهانی امروز بالاخره کار خود را در جام جهانی 2018 روسیه با دیدار در مقابل سوییس شروع می‌کند. برزیل به راحتی مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشتند و امیدواری بسیاری دارند که با تکیه بر ستاره‌های خود از جمله نیمار حضور قدرتمندی را در جام امسال تجربه کنند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی برزیل سوییس در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم برزیل را در این مسابقه محمد سلیمی برعهده گرفته و بازی در نقش سوییس نیز برعهده محمد طالبیان است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

دو تیم برزیل و سوئیس در گروه E جام جهانی 2018 با تیم های کاستاریکا و صربستان هم گروه هستند. بر روی کاغذ برزیل شانس اصلی صعود از گروه است و سوئیس برای کسب مجوز صعود باید با دو تیم دیگر رقابت کند، اما فوتبال همواره نتایج عجیبی به خود دیده است و نمی توان با قطعیت از صعود سلسائو صحبت کرد. برزیل با قهرمانی در پنج دوره جام جهانی پر افتخارترین تیم تاریخ مسابقات است و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در روسیه است. این تیم در 8 دیدار از 10 دیدار اخیر خود در بازی های زیر نظر فیفا، کلین شیت کرده است و خط دفاعی مقتدری را روانه مسابقات نموده است. همچنین سلسائو در 17 دیدار رسمی اخیر خود شکستی دریافت ننموده است. تیم تحت هدایت تیته در 30 بازی فقط دو بار باخته است و در پنج دیدار اخیرش دروازه اش را بسته نگه داشته است.


دانلود

در یوتیوب تماشا کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =