FIFA World Cup 2018

بازی برزیل مکزیک | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: مکزیک با شکست آلمان در مرحله گروهی اولیه شگفتی جام را رقم زد و حالا باید مقابل برزیل قرار گیرد که هنوز نتوانسته خود را به صورت کامل در ابعاد یک مدعی جام نشان دهد. از سویی باید دید برزیلی‌ها در اولین مرحله حذفی چه نمایشی از خود به جا می‌گذارند و آیا می‌توانند اولین قدم سخت در راه رسیدن به جام ششم خود را بردارند یا در این راه شکست می‌خورند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی برزیل مکزیک در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم برزیل را در این مسابقه علی ذاکری  برعهده گرفته و بازی در نقش مکزیک نیز برعهده جواد محسنی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی برزیل مکزیک را مشاهده کنید.

تیم ملی برزیل با کسب دو پیروزی و یک تساوی به عنوان تیم اول از گروه E به مرحله حذفی جام جهانی صعود کرد. از سوی دیگر، مکزیک دو پیروزی و یک باخت را در کارنامه اش دارد. شاگردان تیته در اولین دیدار از مرحله گروهی، برابر سوئیس با نتیجه 1-1 متوقف شدند اما هر دو دیدار بعدی شان برابر کاستاریکا و صربستان را 2 بر 0 پیروز شدند. تیم ملی مکزیک جام جهانی را با قدرت شروع کرد. آن ها در اولین بازی آلمان را 1 بر0 شکست دادند تا ثابت کنند حرف هایی برای گفتن خواهند داشت؛ البته آن زمان کسی فکر نمی کرد قهرمان دوره قبل جام جهانی در گروهش آخر شود و حتی جواز صعود به مرحله حذفی را کسب نکند.


دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 3 =

  • آقا پیش بینی فقط شما…بقیه اداتونم نمیتونن در بیارن!!!!!

    این ویدئوهاتونو زودتر بذارید ما نتایج رو در جام 21بزنیم اگر 206بردم به همتون وقتی فروختمش سهم میدم… 😀