FIFA World Cup 2018

بازی برزیل کاستاریکا | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: در ادامه مسابقات جام جهانی 2018 روسیه امشب با دیدار برزیل کاستاریکا همراه شما مخاطب‌ها شده‌ایم. برزیل در دیدار ابتدایی خود مقابل سوئیس به یک تساوی دست پیدا کرد و از سویی کاستاریکا که یکی از شگفتی‌سازهای دور قبل مسابقات جام جهانی بود، بازی اول خود مقابل صربستان را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرد. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی برزیل کاستاریکا در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم برزیل را در این مسابقه دانیال نوروزی برعهده گرفته و بازی در نقش کاستاریکا نیز برعهده علی ذاکری است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

پرافتخارترین تیم جهان. تیم شایسته تیته که با اقتدار به جام جهانی رسید، عملکرد خوبی برابر سوئيس نداشت و نهایتا هم به تساوی بسنده کرد. حالا برای صعود به عنوان صدرنشین چاره‌ای جز شکست کاستاریکا نیست. تیم تیته در اکثر اوقات با دو یا حتی سه هافبک تدافعی بازی می‌کند. ایده اول این تیم گلزنی روی ضد حملات است که برابر سوئيس چندان جواب نداد. مصدومیت نیمار به وضوح روی کیفیت بازی او تاثیر گذاشته بود. برزیل امیدوار است نیمار از بازی با کاستاریکا به اوج برگردد. از سویی کیلور ناواس و یارانش بازی اول را با تک گل بی نظیر کولاروف به صربستان واگذار کردند و در حضور تیم قدری چون سوئيس به نظر نمی‌رسد بتوانند یکی از دو تیم صعود کننده باشند. اگر این تیم امشب به برزیل هم ببازد از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت.


دانلود

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =