FIFA World Cup 2018

بازی بلژیک ژاپن | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: در شرایطی که بسیاری انتظار داشتند بلژیک با گرفتن یک تساوی به سمت آسان جام جهانی 2018 برود اما حتی تیم دوم این کشور نیز موفق به شکست تیم دوم انگلیس شد و نهایتا هرچند حالا آنها در مقابل ژاپن قرار گرفته‌اند اما در صورت صعود راه سختی را تا فینال پیش روی خود دارند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی بلژیک ژاپن در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم بلژیک را در این مسابقه محمد سلیمی برعهده گرفته و بازی در نقش ژاپن نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی ژاپن بلژیک را مشاهده کنید.

بلژیکی‌ها تا دلتان بخواهد تیمی عالی و گلزن بوده اند. شیاطین سرخ در دور گروهی با تیم های تونس، پاناما و انگلیس همگروه بودند که توانستند با کسب سه پیروزی و 9 امتیاز راهی مرحله بعد شوند. آن ها 9 گل را نیز به ثمر رساندند و در بازی آخر با شکست دادن انگلیس توانستند به عنوان صدر نشین صعود کنند. سامورایی‌ها به طرزی عجیب و جادویی به این مرحله رسیدند! آن ها در دور گروهی با کلمبیا، سنگال و لهستان همگروه بودند. پیروزی در بازی اول برابر کلمبیا شانس آن ها را برای صعود پررنگ کرد. تساوی در بازی دوم برابر سنگال باعث شد کار به بازی پایانی برسد. در اتفاقی عجیب هم ژاپن و هم سنگال بازی آخر خود را باختند و بدین ترتیب دو تیم در امتیاز، تفاضل گل، گل زده و خورده نیز برابر شدند و از آن جایی که بازی روبروی دو تیم نیز مساوی شده بود کار به فیرپلی رسید که ژاپن به دلیل کمتر بودن کارت زرد هایش به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه رسید تا رقیب بلژیک و تنها نماینده باقی مانده آسیا شود.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =

  • دقیقه 90 که بازیکن ژاپن وقتی گل زدن رفت توپ رو برداشت یاد یه صحنه ای از یه تیم ایرانی افتادم که شیشتا خورده بودن اما دقیقه 88گل زدن رفتن با امیدواری توپ رو برداشتن که البته بی ثمر بود…اسم نمیبرم…محمد طالبیان و جواد محسنی در جریانن!!!! 😀 😀 😀