FIFA World Cup 2018

بازی روسیه کرواسی | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: میزبان جام جهانی 2018 همچنان در این رقابت‌ها باقی مانده و باید دید مقابل کرواسی به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند که تا اینجای کار توانسته با خط هافبک قدرتمند خود فراتر از انتظارات ظاهر شده و یکی از نامزدهای اصلی حاضر در نیمه نهایی جام جهانی باشد. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی روسیه کرواسی در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم روسیه را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش کرواسی نیز برعهده علی ذاکری است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی روسیه کرواسی را مشاهده کنید.

کرواسی در 8 بازی اخیر رسمی اش شکست ناپذیر بوده است. کروات ها شانس این را دارند که با غلبه بر روسیه برای دومین بار به نیمه نهایی برسند. (اولین و آخرین بار: 1998). روسیه و کرواسی تاکنون سه بار مقابل هم قرار گرفته اند؛ دو تساوی 0-0 و یک پیروزی برای کرواسی حاصل کار آنها بوده است. روسیه برای اولین بار از زمان فروپاشی شوروی به مرحله یک چهارم نهایی رسیده است؛ شوروی بین سال های 1958 تا 1970، چهار سال پیاپی به این مرحله از جام جهانی رسیده بودند. کرواسی در تنها حضورش در مرحله یک چهارم نهایی، سال 1998 با غلبه بر آلمان راهی مرحله نیمه نهایی شد. کرواسی در جام جهانی فقط یک بار مقابل تیم های اروپایی شکست خورده است (5 برد و یک تساوی) درحالیکه روسیه تاکنون موفق به پیروزی مقابل تیمی از اروپا در جام جهانی نشده است. (3 باخت و یک تساوی).


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =