FIFA World Cup 2018

بازی فرانسه بلژیک | جام جهانی 2018 روسیه


وی جی مگ: به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018 روسیه رسیدیم و دو تیم فرانسه و بلژیک که رقبای سرسختی را پشت سر گذاشته‌اند، حالا باید برای رسیدن به فینال یکدیگر را شکست دهند. اکنون بلژیکی‌ها با در نظر گرفتن این نکته که توانستند مرحله قبلی برزیل را حذف کنند به عنوان یکی از مدعی‌های اصلی جام شناخته می‌شوند و باید دید که از رسیدن فرانسه به دومین جام جهانی تاریخ این کشور جلوگیری می‌کنند یا نقشی در این مسیر ندارند. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی فرانسه بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌ سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم فرانسه را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش بلژیک نیز برعهده علی ذاکری است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم. در ابتدای این بخش نیز می‌توانید پیش نمایش بازی روسیه کرواسی را مشاهده کنید.

این دیدار، تقابل شماره 74 دو تیم خواهد بود؛ در مصاف های قبلی، بلژیک 30 و فرانسه 24 پیروزی به دست آورده اند و 19 دیدار نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته است. این مسابقه، اولین تقابل رسمی دو تیم پس از رده بندی جام جهانی 1986 است. فرانسه در آن بازی 4-2 برنده شد. فرانسه هر دو مسابقه اش مقابل بلژیک در جام های جهانی را برده است؛ 1938 و 1986. آخرین دیدار دو تیم با پیروزی 4-3 بلژیک در سال 2015 خاتمه یافت. چهار تیم حاضر در نیمه نهایی، مجموعا سه بار در جام جهانی فینالیست بوده اند و مجموعا 2 بار قهرمان شده اند؛ فرانسه (2 حضور در فینال و 1 قهرمانی) و انگلیس (1حضور در فینال و 1 قهرمانی) بلژیک برای دومین بار حضور در نیمه نهایی را تجربه می کند. آنها در سال 1986 مغلوب آرژانتین شدند.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + شانزده =