FIFA World Cup 2018

بازی فرانسه و استرالیا در جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: تیم ملی فرانسه به عنوان فینالیست یورو 2016 امروز کار خود را در جام جهانی 2018 روسیه با قرار گرفتن در مقابل یکی دیگر از نماینده‌های آسیا شروع می‌کند. فرانسه به عنوان یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های این رقابت‌ها از دید کارشناس‌های مختلفی به عنوان مدعی قهرمانی شناخته می‌شود. تیمی که اتفاقا در شبیه‌سازی انجام شده از سوی EA توانسته به عنوان قهرمان جام جهانی 2018 روسیه شناخته شود. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی فرانسه و استرالیا در جام جهانی 2018 روسیه شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم فرانسه را در این مسابقه محمد طالبیان برعهده گرفته و بازی در نقش ایسلند نیز برعهده جواد محسنی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

از جمله نکات این بازی می‌توان به این مسئله اشاره کرد که دو تیم آخرین بار در دیدارهای رسمی، در جام کنفدراسیون‌ها سال 2001 به مصاف هم رفته بودند. آخرین تقابل دو تیم را استرالیا با برتری 1-0 پشت سرگذاشته است. استرالیا از 18 بازی اخیرش، در 17 بازی بدون شکست بوده است. فرانسه از 10 بازی اخیرش در جام جهانی، در 9 بازی شکست نخورده است. استرالیا در دو حضور اخیرش در جام های جهانی، موفق به صعود به مرحله بعد نشده است.

آخرین تقابل دو تیم در بازی های دوستانه به سال 2013 باز می گردد که استرالای 6-0 مغلوب میزبان خود شد. باید دید نهایتا امروز سرنوشت سومین نماینده آسیا به چه شکلی رقم می‌خورد. آیا آنها می‌توانند مانند ایران رقیب خود را شکست دهند یا به نتیجه‌ای مشابه با عربستان دست پیدا می‌کنند. در ویدئو امروز می‌توانید جزئیات دیدارهای برگزار شده در روز گذشته را نیز مشاهده کنید.


دانلود

در یوتیوب مشاهده کنید

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 10 =