FIFA World Cup 2018

بازی لهستان کلمبیا | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: امشب تقابل دو شکست خورده گروه آخر مسابقات جام جهانی 2018 روسیه با یکدیگر می‌تواند جذابیت‌های بسیاری را به همراه داشته باشد. لهستان با وجود ستاره‌های متعدد در مقابل سنگال شکست خورد و اخراج یکی از بازیکن‌های کلمبیا در مقابل ژاپن شرایطی را به وجود آورد که نهایتا با شکست نماینده آمریکای جنوبی همراه شد. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی آلمان سوئد در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم آلمان را در این مسابقه میثم قربانی برعهده گرفته و بازی در نقش سوئد نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

هم لهستان و هم کلمبیا جام جهانی 2018 را با شکست های دردناکی در گروه H شروع کردند و حالا باید در یک بازی تعیین کننده در کازان رو به روی هم قرار بگیرند. لهستان به دنبال جبران اشتباهاتی خواهد بود که در بازی ابتدایی برایش گران تمام شد و آدام ناوالکا به عنوان سرمربی تیم، قطعا تغییراتی را در دستور کار قرار خواهد داد. هدف آن ها فراهم کردن اسباب گلزنی روبرت لواندوفسکی خواهد چرا که از یورو 2016 به بعد، هرگاه مهاجم باواریایی ها گلزنی نکرده، کشورش نیز رنگ برد را ندیده است. پس از ورود به عنوان یار تعویضی در بازی برابر ژاپن، انتظار می رود هامس رودریگز این بار در ترکیب اصلی کلمبیا قرار داشته باشد. این مسابقه بیستمین مسابقه آن ها در جام جهانی خواهد بود و این بار آن ها باید تلاش کنند تا برخلاف بازی با ژاپن که کارلوس سانچز با اخراج در دقیقه 3 عنوان دومین اخراجی زودهنگام تاریخ جام جهانی را به خود اختصاص داد، تمامی یازده بازیکن را در زمین حفظ کنند.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + 13 =