FIFA World Cup 2018

بازی نیجریه آرژانتین | جام جهانی 2018 روسیه

وی جی مگ: آرژانتین روزگار خوبی را در جام جهانی 2018 روسیه پشت سر نمی‌گذارد و باید دید در آخرین دیدار گروهی خود مقابل نیجریه به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند. یاران لیونل مسی دیدار ابتدایی خود را مقابل ایسلند مساوی کرده و در مقابل کراوسی شکستی سخت را پذیرفتن. همانند دیگر بازی‌های مهم این دوره از مسابقات جام جهانی وی جی مگ بازی نیجریه آرژانتین در جام جهانی 2018 روسیه را شبیه‌سازی کرده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

به گزارش وی جی مگ، کنترل تیم آرژانتین را در این مسابقه محمد طالبیان برعهده گرفته و بازی در نقش نیجریه نیز برعهده دانیال نوروزی است. طی هفته‌های آینده همزمان با برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 همراه وی جی مگ باشید و مهم‌ترین مسابقات دور گروهی و مراحل حذفی را به صورت شبیه‌سازی شده در بازی FIFA 18 دنبال کنید. هر روز پیش از شروع مسابقه رسمی ما در وی جی مگ، شبیه‌سازی دیدار روز را در بازی FIFA 18 برای شما آماده می‌کنیم.

سه روز پیش نیجریه امیدهای آرژانتین برای ادامه راه در جام را زنده نگه داشت و حالا آلبی سلسته برای حضور در مرحله حذفی جام جهانی باید در برابر عقاب‌های آفریقای حتماً پیروز شود. از اردوی آرژانتین خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد، خورخه سمپائولی ظاهراً کنترل رختکن را از دست داده است، اما حضور ستاره‌های بزرگی چون لیونل مسی و گونزالو هیگواین می‌تواند برای آرژانتینی‌ها امیدبخش باشد. اما در طرف مقابل نیجریه‌ای قرار دارد که پس از پیروزی در برابر ایسلند به صعود امیدوار شده است. اگرچه تساوی در برابر آرژانتین ضامن صعود شاگردان گرنات رور نخواهد بود، اما با توجه به عدم شکست احتمالی کرواسی در برابر ایسلند، می‌تواند برای آن‌ها امید بخش باشد. نکته جالب در مورد این بازی پرتکرار جام جهانی، این است که دیدار این دو تیم هیچ‌گاه اختلافی بیش از یک گل نداشته است، بنابراین کار آرژانتین آن‌چنان که گمان می‌رود در این دیدار آسان نخواهد بود، مخصوصاً حالا که مشکلات بازیکنان با کادر فنی و مشخصاً سرمربی تیم به اوج خود رسیده است.


دانلود

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + یازده =