گیم ویدئو

ویدئویی از 40 Brutality خونین Mortal Kombat X

گویا واقعا این روزها همه Mortal Kombat X بازی می کنند. چون در تمام سایتهای بازی ویدئوهای جالبی از شیرین کاریهای منتقدان آن سایتها به وفور دیده می شود. در ویدئوی زیر 40 Brutality بسیار خشن و خونین را می توانید مشاهده کنید که توسط گیم اسپات تهیه شده است. این ضربات دیگر به کاراکتر و حرفتان اجازه نفس کشیدن را نمیدهد و قبل از اینکه حریف شما به Finishing برسد شما وی را پودر یا قطعه قطعه یا شرحه شرحه یا هرحه هرحه کرده اید!!! واقعا خشونت این بازی بالاست و خشونت این ویدئو نیز بسیار بالاتر است. چون تکه تکه شدنهای حریف را می توانید در یک جا و توسط اکثر کاراکترهای بازی مشاهده کنید. Mortal Kombat X دو روز از عرضه رسمی آن می گذرد و توانسته است نظر منتقدان را به خود جلب کند. اگر علاقه ای به تکه های ریز شده کاراکترهای محبوبتان ندارید ویدئوی زیر را نبینید. آنهم 1080 و 60 فریم!!!

40 Brutality خونین Mortal Kombat X

ویدئویی از 40 Brutality خونین Mortal Kombat X 1
1080P – 60FPS – 214MB
ویدئویی از 40 Brutality خونین Mortal Kombat X 2
29MB
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

12 − 12 =

  • با سلام. Brutality های این یکیش خیلی مزخرفه و هیچ ربطی به قبلیاش نداره!! من مورتال 3 رو بازی میکردم Brutality هاش یه چند ضرب میزد و یارو تبدیل به استخون می شد!!! خیلی قشنگ بود… ولی این یکی شبیه همون Fatality هاشه!! :no:

  • میثم جان چرا دانلود این ویدیو و اون یکی قبلی یهو متوقف شد؟؟ مشکلی واسه فایلا پیش اومد؟ یکی سره 14 درصد موند یکی هم 99 درصد 🙁