گیم پلی

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی Borderlands 3

وی جی مگ: سرانجام اولین نمایش از گیم‌پلی Borderlands 3 منتشر و به دنبال آن جزئیات جدیدی از عنوان در دست ساخت استودیو Gearbox به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، نسخه سوم این مجموعه با انجین Unreal Engine 4 در حال توسعه بوده با این حال این تغییر باعث نشده تا هویت مجموعه Borderlands و استایل خاص گرافیکی آن از بین برود. داستان این نسخه پیرامون جناح جدیدی در Pandora به نام Children of the Vault روایت می‌شود. در مقابل Lilith رهبر گروه Crimson Raiders بوده که سعی دارد Children of the Vault را بازرسی نماید. Vault Hunterهای جدید بازی می‌توانند ابزارهای مبارزه جدید و متنوعی را مورد استفاده قرار دهند. سلاح‌ها قادر خواهند بود حالت‌های مختلفی از شلیک را ارائه کنند. هم‌چنین سلاحی با یک المان یا ویژگی مشخص می‌تواند المان یا ویژگی‌های دیگری را هم استفاده کند. قابلیت بازگرداندن NPCها به حیات نیز در گیم‌پلی Borderlands 3 مشاهده می‌شود.

در این ویدئو درخت نمودار مهارت‌های بازی نیز به تصویر کشیده می‌شود که بسیار مشابه عناوین قبلی مجموعه Borderlands است. این درخت به سه شاخه مهارت و یک توانایی اکشن قدرتمند تقسیم‌بندی می‌شود. هر شخصیت فقط می‌تواند یک توانایی اکشن را مورد استفاده قرار دهد. سپس بخش‌هایی از حالت Co-op بازی را نیز مشاهده می‌کنیم که طی آن سازندگان از قابلیت جدید Loot Instancing رونمایی کردند. در این قابلیت هر شخصیتی می‌تواند در سطح مخصوص خود با دشمنان جنگیده و لوت سطح مربوط به خود را بردارد. با این حال به گفته سازندگان بازی، این قابلیت‌ جدید را می‌توان غیرفعال نموده و با تنظمیات کلاسیک این مجموعه، به تجربه نسخه سوم پرداخت.

یکی دیگر از قابلیت‌های جدید بدین شرح است که هنگامی اسلحه‌ای را از محفظه خود بیرون می‌اندازید می‌تواند به حالت‌های مختلف تبدیل شده و تاثیر خاصی را روی دشمن بگذارد. برای مثال در یک حالت ممکن است به رگبار یا مثلا موشک تبدیل شده و دشمن را مورد هدف قرار دهد. در انتها هم Sanctuary به نمایش در می‌آید که در واقع نوعی سفینه بوده که پایگاه اصلی پلیر نیز محسوب می‌شود و بین سیاره‌های مختلف در حرکت است.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 17 =