گیم پلی

تماشا کنید: اولین نمایش گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2

وی جی مگ: روز گذشته در شرایطی که انتظار می‌رفت نمایشی کامل از گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2 را در جریان یک لایو‌استریم شاهد باشیم اما سازندگان این بازی نهایتا تنها چند ثانیه‌ای را از برنامه خود به این موضوع اختصاص دادند. در ویدئو منتشر شده از گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2 می‌توان مبارزات و بخش‌هایی از درگیری‌های هوایی را تماشا کرد.

وی جی مگ، همان‌طور که می‌دانید Beyond Good & Evil 2 در اصل پیش زمینه‌ای برای قسمت اول این مجموعه است که شخصیت اصلی آن Jade نام داشت. اطلاعات منتشر شده ثابت کرده‌اند که هرچند Jade پیش از شروع Beyond Good & Evil 2 به دنیا آمده اما به احتمال فراوان در این بازی حضور ندارد. باید به این نکته نیز اشاره کرد که از دید گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2 تفاوت‌های بسیاری با قسمت اول این مجموعه دارد و میشل انسل کارگردان بازی توضیح داده که گیمرها برای بازی کردن Beyond Good & Evil 2 نیازی به تجربه قسمت اول ندارند.

در نهایت باید به این موضوع نیز اشاره کرد که در Beyond Good & Evil 2 طراحی شخصیت اصلی برعهده گیمر قرار دارد اما نقش آن که کاپیتان فضایی است از ابتدا ثابت خواهد بود. در جریان گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2 گیمر باید اعضای گروه خود را افزایش داده و با کشتی فضایی به سراغ سرقت رفته و نقشی شبیه به دزد‌های دریایی را اینبار در فضا ایفا کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =