گیم پلی

تماشا کنید: نمایش گیم‌پلی بازی World War Z

وی جی مگ: امروز استودیو Saber Interactive طی انتشار تریلر جدیدی، بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی World War Z را به نمایش گذاشت. عنوانی Coop که تا 4 پلیر می‌توانند با یکدیگر بازی را تجربه کرده و حوادث دنیای آن نیز با اقتباس از اثر سینمایی که سال 2013 اکران شد دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، Stories in Moscow نام تریلر جدید World War Z بوده و جزییاتی از داستان‌هایی که پلیر در طول بازی با آن‌ها برخورد می‌کند را به نمایش می‌گذارد. ماموریت‌های مختلف در نقاط متفاوت دنیا دنبال می‌شود. گیم‌پلی به نمایش گذاشته در این تریلر نیز بخش‌هایی از ماموریت‌هایی که در مسکو به وقوع می‌پیوندد را نشان می‌دهد. نکته جالب شباهت گیم‌پلی بازی World War Z به عناوینی چون Days Gone و Left 4 Dead است.

علاوه‌بر مسکو، Saber Interactive اعلام کرده که تعدادی از لوکیشن‌های فیلم از جمله New York و Jerusalem در بازی وجود خواهد داشت و پس از انتشار بازی نیز، لوکیشن‌های بیشتری به آن افزوه خواهد شد. World War Z در حال حاضر در دست ساخت بوده و برای عرضه در تاریخی نامشخص در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. XBOX ONE، PS4 و PC نیز پلتفرم‌های مقصد بازی هستند. در ادامه می‌توانید تریلر جدید World War Z را مشاهده کنید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 11 =