گیم پلی E3 2018

تماشا کنید: نمایش 18 دقیقه‌ای گیم‌پلی بازسازی بازی Resident Evil 2

وی جی مگ: با عملکرد Capcom در روزهای گذشته باید مطمئن بود که بازسازی بازی Resident Evil 2 در ژانویه سال آینده میلادی منتشر می‌شود و خبری از تاثیر در عرضه آن نیست. یکی از دلایل این موضوع نمایش 18 دقیقه‌آی گیم‌پلی این بازسازی است که امروز منتشر شده و بخشی از گیم‌پلی آن را به صورت کامل نشان می‌دهد. بازی که هرچند لقب بازسازی را یدک می‌کشد اما تغییرات بسیاری را به خود دیده و حالا به صورت یک شوتر سوم شخص دنبال می‌شود که سعی دارد داستانی آشنا را در محیط‌هایی با کیفیت‌تر و البته ترسناک‌تر از گذشته به نمایش در آورد.

به گزارش وی جی مگ، همانطور که می‌دانید نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 با استفاده از موتور گرافیکی Resident Evil 7 ساخته شده. همچنین اطلاعات جدیدی از زامبی‌های بازی و شیوه صدمه خوردن و جزئیات بیشتری نیز در مورد شهر بازسازی شده راکون سیتی منتشر شد. در این بازی شامل حضور شخصیت‌های قدیمی با ظاهری مطابق گرافیک نسل حاضر هستیم. بعد از بیست سال دوباره کابوس Resident Evil 2 بازگشته است تا راه موفق Resident Evil 7 Biohazard را ادامه دهد.

در این نسخه بازسازی شده حالا زامبی‌ها به صدمه خوردن واکنش بهتری نشان می‌دهند تا باعث شود هر گلوله‌ای که گیمر استفاده می‌کند واقعا حیاتی باشد. نورپردازی جدید باعث می‌شود تا محیط‌ها و اتاق‌های شهر راکون سیتی جان تازه به خود گرفته باشند. گیمرها حالا خود را واقعا در جای شخصیت‌های Leon و Claire حس خواهند کرد. Yoshiaki Hirabayashi تهیه کننده Capcom در مورد معرفی بازی گفت که تنها قسمت کوچکی از بازی را مشاهده کردید و اطلاعات بسیار بیشتری در مورد این اثر وجود دارد. او در ادامه گفت:« وقتی در سال 2015 ما اعلام کردیم که نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 را خواهیم ساخت گیمر‌ها و خبرگذاری‌ها را بسیار خوشحال کرد. ما در هفته گذشته بسیار هیجان زده بودیم تا بتوانیم این اثر را معرفی کنیم. ما دوست داریم تا نسخه بازسازی شده نه تنها خاطرات نسخه اصلی را بازتاب دهد بلکه حتی تجربه‌ای در سطح بالاتر را به گیمر‌ها ارائه کند. این نمایش تنها بخش کوچکی از بازی بود.» این بازی در ژانویه 2019 برای PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + نه =