گیم پلی

تماشا کنید: ویدئو گیم‌پلی جدید بازی The Sinking City

وی جی مگ: در فاصله باقی مانده به نمایشگاه گیمزکام استودیو اکراینی Frogwares Games و شرکت ناشر Bigben Interactive ویدئویی از گیم‌پلی جدید بازی The Sinking City را به اشتراک گذاشتند. این تریلر علاوه‌بر گیم‌پلی، وضعیت روحی وخیم شخصیت اصلی بازی را به نمایش می‎‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، چنان‌چه با The Sinking City آشنایی چندانی ندارید، این اثر یک اقتباس از کارهای اچ.پی.لاوکرفت نویسنده آمریکایی داستان‌های وحشتناک، خیال‌پردازی و عملی_تخیلی است. بازی در ژانر وحشت و کاراگاهی-جنایی به صورت Open World بوده و داستان آن در سال 1920 در شهر ماساچوست روایت می‌شود. بازی روی شخصیت اصلی خود چارلز وی.رید تمرکز می‌کند که یک کارگاه خصوصی بوده و به شهر Oakmont قدم می‌گذارد. شهری که در گذشته یک مرکز تجاری بوده و اکنون به تسخیر نیروهای فراطبیعی در آمده است. بیشتر گیم‌پلی جدید منتشر شده روی جستجو و گشت‌وگذار در بازی اختصاص پیدا می‌کند. پلیر باید سعی کند ترس ظاهری را که جهان بازی را تهدید می‌کند متوقف کند.

عنوان The Sinking City هم‌اکنون برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال ساخت و توسعه بوده و قرار است در تاریخ 21 مارچ 2019 (1 فروردین 98) انتشار یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + بیست =