گیم پلی

تماشا کنید: گیم‌پلی نسخه آلفا بازی Battlefield 5

وی جی مگ: در حال حاضر تست نسخه آلفا بازی Battlefield 5‌ روی PC از سوی DICE شروع شده و در ادامه می‌توانید بخشی از گیم‌پلی حالت آنلاین این بازی را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید. در ویدئو پایین شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی حالت Conquest نسخه آلفا بازی Battlefield 5 هستیم و بخش Fall of Norway هستیم.

به گزارش وی جی مگ، هرچند این نسخه آلفا بازی Battlefield 5 روی بالاترین تنظیمات PC اجرا شده و نمایان‌گر گرافیک نسخه کنسولی نیست اما می‌توان با توجه به آن ایده‌ای کلی را دریافت کرد که قرار است بازی نهایی روی کنسول‌های خانگی Xbox One و PS4 به چه شکلی اجرا شود.

استودیو DICE و کمپانی EA مدت‌هاست اعلام کرده‌اند که بازی Battlefield 5 شناورترین نسخه از این مجموعه است و مطمئنا تجربه‌ای جدید و تاثیرگزار را پیش روی مخاطب‌های میلیونی این مجموعه بازی قرار می‌دهد. طبق گفته‌های مسئولین استودیو DICE، این تیم بازیساز تاکنون روی بازی با حجم جزئیات و وسعت Battlefield 5 کار نکرده است.

نهایتا باید به این مسئله اشاره کرد که بازی Battlefield 5 در تاریخ 19 اکتبر برای PC، PS4 و Xbox One عرضه می‌شود و در جریان E3 2018 تایید شد که از حالت بتل رویال نیز پشتیبانی می‌کند.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 1 =