گیم پلی E3 2018

تماشا کنید: 11 دقیقه از گیم‌پلی بازی Code Vein

وی جی مگ: چند روز پیش بود که بالاخره تاریخ عرضه بازی Code Vein مشخص شد و حالا که به زمان برگزاری نمایشگاه E3 2018 رسیده‌ایم، سازندگان این بازی نمایش‌های بیشتری از گیم‌پلی آن را آماده کرده‌اند که در ادام مشاهده می‌کنید. بازی که شباهت بسیاری به مجموعه Dark Souls دارد و مانند ساخته From Software قرار است که چالش‌های بسیاری را پیش روی گیمرها قرار دهد.

به گزارش وی جی مگ، ساخت و نشر بازی Code Vein را Bandai Namco برعهده دارد و این بازی قرار است که در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) برای Xbox One و PS4 عرضه شده و یک روز بعد یعنی 28 سپتامبر (6 مهر) برای PC در دسترس قرار گیرد. با در نظر گرفتن این مسئله زمان زیادی تا انتشار این بازی باقی نمانده و می‌توان نمایش گیم‌پلی آن را تقریبا چیزی در نظر گرفت که نسخه نهایی در مقابل مخاطب‌ها قرار می‌دهد.

وظیفه ساخت و نشر بازی Code Vein‌ برعهده Bandai Namco است و این کمپانی برای توسعه بازی جدید خود از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده کرده و در نتیجه گرافیک مناسبی را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. اثری که به خصوص با استفاده از فضای پساآخرالزمانی توانسته شکل و شمایلی خاص و جالب توجه را برای خود دست و پا کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 14 =