گیم پلی

سکانس خنثی‌سازی Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain روی PC در دسترس قرار گرفت

وی جی مگ: پایان اصلی Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain هیچگاه به صورت رسمی مشخص نشد چون فرآیند ساخت این اثر در مراحل پایانی با عجله پیگیری شده بود.

به گزارش وی جی مگ، نسخه پایانی Metal Gear Solid 5 در حالی عرضه شد که داستان تقریبا ناتمام ماند و بعدها مشخص شد که به خاطر مشکلات کوجیما و کونامی، Chapter 3 داستانی که قرار بود پایان‌بخش تمام مسائل در این بازی باشد به صورت کلی ناتمام مانده بود. در ماموریت غیرممکن پیدا کردن پایان واقعی آخرین ساخته کوجیما در سری Metal Gear Solid، برخی از Dataminerها توانستند به کد‌هایی در نسخه PC دست پیدا کنند که نشانه‌هایی از Chapter 3 به نام Peace در آن وجود داشت. به نظر می‌رسید که سکانس پایانی این Chapter فقط وقتی در دسترس بود که تمام سلاح‌های اتمی موجود در قسمت آنلاین این اثر خنثی می‌شدند.

همانطور که می‌دانید تمام گیمر‌ها در بخش مالتی‌پلیر می‌توانند پایگاه خود را رشد داده و به بمب اتمی دست پیدا کنند. رسیدن به جایی که در سرور‌های آنلاین هیچ سلاح اتمی وجود نداشته باشد واقعا کار سختی است و همانطور که می‌توانید فکرش را بکنید در دو سال و نیم که از عرضه بازی می‌گذرد روی هیچ پلتفرمی این اتفاق رخ نداده است. حالا بنا به دلایلی شاید یک باگ، سکانس جدیدی از این پایان برای گیمر‌های پلتفرم PC به نمایش گذاشته شده که برخی از گیمر‌ها حتی آن را ضبط کرده و در اینترنت نشر دادند. البته در هیچ کجای این سکانس اشاره‌ای به Chapter 3 نمی‌شود. باید گفت که تعداد سلاح‌های اتمی موجود روی پلتفرم PC هیچگاه به صفر نرسیده و امکان دارد به خاطر یک باگ این سکانس به گیمر‌ها نمایش داده شده باشد. کونامی هنوز نظری در این مورد منتشر نکرده است. شما می‌توانید این ویدیوئی در نوع خود جذاب را در قسمت زیر مشاهده کرده و یا آن را با بالاترین کیفیت به صورت مستقیم از سرور‌های وی جی مگ دانلود کنید:

لینک دانلود مستقیم با کیفیت 1080

 

Metal Gear Solid 5 The Phantom Pain

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =

  • با سلام
    و جالبه من وقتی بازی را تمام کردم ، متوجه شدم که بعضی از مراحل دو الی سه بار در طول کل بازی تکرار میشن ، کلا بازی ، احمقانه طولانی است و مراحل هم بعد از مدتی تکراری و خسته کننده میشن . امیدوارم روزی برسه کسی پیدا بشه نسخه درستی از این بازی را منتشر کنه . این بازی خیلی حیف شد .