صندلی داغ

صندلی داغ قسمت هفتم – امیر حسین فصیحی


به جرات یکی از موفق ترین بازی سازان و کار آفرینان در صنعت گیم ایران آقای امیر حسین فصیحی هستند. مدیر شرکت فن افزار که ایشان را با بازی موفق Shadow Blade و گرشاسب می شناسیم که به تازگی نشر دیجیتال هیولا را نیز راه اندازی کرده اند. در صندلی داغ این شماره با ایشان مصاحبه ای طولانی انجام داده ایم و بسیاری از جریانات پشت سر فن افزار و اتفاقات را جلوی دوربین و با خود ایشان حلاجی کرده ایم.(Amir Hosein Fasihi)

امیر حسین فصیحی درس خوانده دانشگاه صنعتی شریف است و همچنین دوره ای در آمریکا به تحصیل پرداخته است. وی بازی سازی را از سال 1382 شروع کرده و چند بازی بسیار خوب خروجی کار او در این سالهاست. بازی های گرشاسب و Shadow Blade جزو بازی های موفق این بازی ساز مطرح می باشد. ویدئوی پیش رو حاصل تحمل یک ساعته آقای فصیحی در مقابل سوالات ماست و سعی شده تمامی سوالات و حواشی مد نظر از ایشان سوال شود. این شما و این صندلی داغ وی جی مگ.

دانلود

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

۱۰ نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید
  • سلام
    عجب مهمان با حالی داشتید خیلی باشخصیت و با معلومات هستند
    من یک سوال از آقای فصیحی داشتم تحصیل در خارج از چه تاثیری در پیشرفت کاری ایشان داشت و تحصیل در خارج نسبت به داخل خیلی فرق داره درسته
    و اما آقا میثم میشد سوال های بهتری از مهمونتون کرد مثل سوالاتی در زمینه شخصیت های برجسته بازی سازی دنیا مثل کوجیما یا میکامی یا… نظرشان از مهمونتون بپرسید یا سوال در زمینه های سینما یا کتاب یا موزیک یا کاراکتر های برجسته بازی ها مثل سالید اسنک یا وزارت از مهمونتون بپرسید همش بحث کاری بود اصلا صندلی داغ نبود اگر قسمت های اولیه مثل قسمت محمد طالبیان و…. نگاه کنید سوال ها خیلی متنوع تر بود و جذاب تر بود خلاصه از این به بعد سوالات متنوع تر و در زمینه های مختلف و… مطرح کن البته دستم درد نکند هم شما و هم آقای فصیحی
    با تشکر

  • سلام
    دمتون گرم اقا خیلی خوب شد این ایتم رو وکلید زدید واقعا جذابه
    ازتون خواهش می کنم سعید اقابابایی هم بیارید که ببینیم چه حرفایی داره برای گفتن?

  • دستتون درد نکنه ?

    آقا میثم فکر کنم یادتون رفت اون کلمه ها رو ادامه بدید و آقای فصیحی نظرشون رو درباش بگن ، البته شاید زیاد طولانی می شد
    ویدیو ??

    امیدوارم شما و آقای فصیحی و آقای ذاکری و.. موفق و شاد باشید ???

  • به عنوان بستر عرضه بازی ما با ناشر و یا سازنده در ارتباط هستیم و طی قراردادی متعهد هستند که بازی متعلق به خودشان باشد و در راستای بازی نیز کلیه حقوق دیگران را رعایت کرده باشند. معمولا یک پلتفرم نمی‌تواند به دنبال صحت حق استفاده از تمام اجزایی باشد که در هر بازی استفاده شده است. در تمام دنیا نیز اینچنین است.
    سانسور هم بستگی به بازی و به ناشر بازی دارد. بعضی قبول می‌کنند و بعضی هم قبول نمی‌کنند.

  • من دوتا سوال از آقای فصیحی داشتم.
    بازی شتاب در شهر که شما روی هیولا منتشر کردید آیا برای تمام ماشین هاش لایسنس رسمی داره؟ آیا شما مشکلی با اینکه یک بازی کپی رایت رو رعایت نمیکنه ندارید، راحت منتشرش میکنید؟
    دوم اینکه فرض کنید یه بازی خارجی که میخواد روی هیولا منتشر بشه محتوای مغایر با قوانین ایران داشته باشه.شما چیکار میکنید؟ به طرف مقابل میگید باید بازیتو سانسور کنی و اونا هم براحتی قبول میکنن؟
    با آرزوی موفقیت برای شما و استدیوی شما. بی صبرانه منظر تجربه Children of Morta روی PS4 هستم. :yes: :-))

  • آقای قربانی دمتون گرم بسیار صندلی زیبایی بود ولی زیاد داغ نبود!!!
    آقای فصیحی هم که از باسواد ترین های حوزه گیم در ایران هستند و ما خیلی دوستشون داریم

  • واقعا یه خسته نباشید هم به تیم وی جی مگ و همین طور آقای امیر حسین فصیحی .
    بسیار آیتم لذت بخش و جالب و همچنین مفیدی بود . واقعا لذت بردم.
    همینطور ادامه بدید :yes: :yes: