تریلر نگاه

مقایسه ی گرافیکی FIFA 15 و PES 2015

از انتشار دو بازی بسیار مطرح شبیه ساز فوتبال یعنی PES 2015 و FIFA 15 چند ماهی است که می گذرد. احتمالا برای شما هم این سوال مطرح است که کدام عنوان از نظر گرافیکی و بصری، عنوان قدرتمندتری است؟ در ویدئویی که در ادامه قرار دارد، مقایسه ای بین شبیه سازی صورت بازیکنان فوتبال در این دو عنوان صورت گرفته است و از دید نزدیک، نگاهی به طراحی چهره و گرافیک این دو عنوان مطرح خواهیم داشت. پاسخ اینکه کدام عنوان از گرافیکی بهتر است را به چشمان تیزبین شما واگذار می کنیم.

مقایسه ی گرافیکی FIFA 15 و PES 2015 1
1080P – 50MB

نیما هاشمی

نیما هاشمی

6 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده − هشت =

  • هوش مصنوعی pes واقعا مضخرفه مخصوصا تو دفاع کردن فقط کافیه شما چند تا پاس تک ضرب بدین حتی اگه توپ جلوی پای دفاع حریف باشه بازم به تماشای عبور توپ وای میسته در حالی که هوش مصنوعی قدرتمند یکی از نقاط قوت فیفاست . شما باید در مقابل تیم های مختلف با طرح و نقشه های متفاوتی پیش برین تا موفق به گلزنی بشین در حالی که تو pes فقط تکنیک پاس متوالی …….

  • من چند ساله دارم فقط فیفا بازی می کنم کلا فیفا با mod های modingway که جذاب میشه . خیلی از چیزا از جمله چهرهاشون معرکه میشه .
    pes که اصلا در مقابل fifa گیم پلی نداره فقط به درد کسایی میخوره فقط دوست دارن تند تند پاسو بزنن بعدشم یه شوت البته اگه آخرش با سانتر اشتباه نگیرن :D:D

  • یه چیزی که کاملا معلومه pes2015 ازهرلحاظ ازfifa عالیترهستpes2015 خیلی عالی بهترین pes هست که کونامی دادبیرون مخصوص ایندفعه هدیه کونامی که انلاینشو رایگان کرده

  • گرافیک چهره ها در pes بهتر از fifa هست ، اما بازی fifa 15 از خیلی لحاظ ها سر تر از pes عمل کرده ، اگر فیفا رو روی بالاترین حالت گرافیکی بازی کنید ، نور پردازی بسیار بهتر ، کیفیت چمن ورزشگاه فوق العاده و واقعا زیباست ، چهره های تماشاگران که کمتر تویه دید هستن و ….