نگاه

نگاهی کامل بر دموی قابل بازی Resident Evil 7

دموی قابل بازی عنوان Resident Evil 7 دیروز رسما بعد از کنفرانس شرکت سونی در E3، بر روی شبکه ی PSN و به صورت اختصاصی برای PS4 قرار گرفت. به نظر می رسد که این بازی تمرکز بسیار زیادی برای القاء ترس به گیمر دارد و تا حدودی هم موفق شده است (در ویدئو خواهید دید!). البته باید گفت که در این دمو، رنگ و بویی از سری Resident Evil دیده نمی شد و سبک بازی در این دمو بیشتر به فیلم های ماورا الطبیعه و دموی معروف P.T شباهت داشت. البته هنوز نمی توان نظر قطعی در مورد بازی داد، چرا که نسخه ی نهایی و اصلی بازی در سال 2017 روانه ی بازار می شود. در ادامه می توانید دموی کامل بازی (از ابتدا تا انتها) را به همراه توضیحات بیشتر که توسط تیم گیم ایمگ تهیه شده است، مشاهده نمایید.

نگاهی کامل بر دموی قابل بازی Resident Evil 7 1
99MB

نگاهی کامل بر دموی قابل بازی Resident Evil 7

نیما هاشمی

نیما هاشمی

10 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 13 =

  • این چی بود! من عمرا بازیش کنم، یکی دوتا سکته رو واقعا میزنی توش!
    لامصب چرا اخه ما نباید بتونیم فرار کنیم خوب! نویسندش کی بوده اخه!
    فدای سرم بعدا فیلم بازیشو میگیرم میبینم 😀

  • اول تشکر کنم که اینو که دانلود کردم دیگه لازم نبود. 3 گیگ دمو دانلود کنم بعدش ضد حال بخورم. وقتی انچارتد 4 بشه صخره نوردی اصلا تعجب نکردم رزیدنت اویل بازگشت به ریشه ها بشه فیلم ترسناک موندم تو مخ پوک کمپانی های بازی سازی چی میگذره گند میزنن به هر چی بازیه که طرفدار دارن اون از رزیدنت اویل های 4 و 5 و 6 که 4 و 5 اخراش کال اوف دیوتی میشد و در نهایت بیشرمی اویل 6 کلا کال اوف دیوتی بود اینم از بازی اول شخص رزیدنت اویل بدون تفنگ همین یدونه روح رو کم داشت . مطمنی کوجیما نویسنده بازی نبوده ؟بازی به تخیلات مغز پریشانش نزدیکه ها. :rotfl:

  • آیتم فوق العاده ای بود
    هنوز صحبت در مورد خیلی چیزا سخته چون RE از اولش هم زاویه دوربین اول شخص به غیر از دو سه عناوین فرعی نداشته و البته طبق نوشته ای که توی بازی هم به نمایش در اومد هنوز بازی در حال ساخته و این ممکنه فقط روایت داستان از دید شخص ثالثی باشه و گیم پلی اصلی بازی با شخصیت های محبوبش به کلی فرق داشته باشه. به هر حال امیدوارم یک بازی سروایول هارر واقعی رو شاهد باشیم.
    ممنون نیما جان

  • خیلی جالب بود شبیه این فیلم ترسناک ها بود ولی با زاویه دید اول شخص . بازی جالب و خوبی به نظر می رسه ولی ای کاش اسم RE رو روش نمی زاشتن . چطوری می خوان ربطش بدن به RE اصن