نگاه

کینکت در ایران (قسمت اول)

کینکت در ایران (قسمت اول) 1

همون طور که اطلاع دارید کینکت، کنترلر جدید مایکروسافت مدتیست در ایران عرضه شده و با قیمت های نه چندان معقولی به فروش می رسد. اما به هر حال توانسته کم کم جای خود را میان بازی باز های ایرانی نیز بار کند. اگر همچنان در مورد خرید این دستگاه شک داشته و قصد بدست آوردن اطلاعات بیشتری در مورد آن دارید این آیتم و قسمت های بعدی آن را از دست ندهید. در این آیتم اولین بازی عرضه شده برای این دستگاه یعنی Kinect Adventures که در خود جعبه نیز موجود است بررسی و بازی شده است.

تهیه کننده و فیلم بردار: سید محمد صالح هاشمی

صدابردار: سامان کشوری

بازی باز ها: محمد صادق توکل – علی طراحانی

مدت زمان: 6:25



[download id=”949″]

[download id=”950″]

[download id=”504″]

[download id=”506″]

مهدی فنایی

مهدی فنایی

8 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 9 =

    • سلام
      قسطی رو میتونید از سایت dcinpc خریداری کنید. البته اگر هنوز فروش اقساطی رو بر نداشته باشن.
      برای دست دوم هم باید بسپرید تا براتون پیدا کنن. مثلا بعضی فروشنده ها براشون دست دوم میاد.
      اگر واقعا مایل به خرید هستید شماره فروشنده بدم تماس بگیرید.

  • آقای هاشمی میشه به من کمک کنید و من رو راهنمایی کنید چون میخوام یکیشو بخرم …. از کجا باید بخرم یا چه جوری باید بخرم ؟ از قیمتاش خبری دارین ؟
    لطفا به ایمیلم جواب بدین
    منتظرم
    ممنون

  • دوست عزیز
    خیلی ممنون که کار های ما رو دنبال می کنید و به بنده لطف دارید اما متاسفانه باید بگم به دلایلی آیتم اخبار اینبار منتشر نخواهد شد و شما باید تا اول اسفند برای منتشر شدن آیتم اخبار صبر کنید.
    باز هم عذر خواهی می کنم…

  • سلام آقای هاشمی و مهدی فنائی اقا دمتون گرم این ایتم اخبار تصویری چی شد پس ما الان با فامیلامون 5 نفری منتظریم البته خواهر زادم هم هست ولی اینجا نیست خونه ی خودشونه از اونجا دانلود میکنه .ما سایت های ایرانی بازی زیاد میریم همه چرت پرته هیچی نداره تو سایت gameemag.ir خفنه میاییم یه شاهکار داره ولی تایمش خیلی کم هست همه میگن وقتش باید بیشتر باشه.علی رضا پسر خالم هم میگه اخرش گیم پلی بازی نذارید خبر بگید.

  • با تشکر از شما دوست عزیز باید بگم این ویدیو ها تقریبا 1 ماه پیش گرفته شده اند و به دلیل مشغله های فراوان تدوینشان تا به امروز به تاخیر افتاده است…
    خوشحال میشم دوستان نظراتشون رو در مورد تصویر برداری و نحوه ی ترکیب تصاویر نیز بیان کنند تا مشکلات احتمالی برای قسمت های بعدی رفع شوند.
    با تشکر

  • ايول بابا …محشر بود .
    خداييش من خودم خيلي به كينكت شك داشتم ولي با ديدن اين جدا ميخرم….مطمئن باشيد.