اخبار بازی

آنچه گذشت… بیست‌ویکم مهر

آنچه گذشت... بیست‌ویکم مهر 1

آنچه گذشت... بیست‌ویکم مهر 2

Untitled Goose Game نام عنوانی تازه منتشر شده است که در طی مدت کمی که از انتشارش می‌گذرد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. کاربری با یوزرنیم Bearly Regal در یوتوب، ویدئویی ساخته است که مرحله‌ی اول نخستین نسخه‌ی سری Metal Gear Solid را در عنوان Dreams بازسازی کرده است، اما در این بازسازی، کاراکتر اسنیک با کاراکتر غاز (Goose) که همان شخصیت اصلی بازی Untitled Goose Game است، جایگزین شده است که در نوع خودش خنده دار بنظر می‌رسد. نام ویدئوی منتشر شده توسط این کاربر نیز Metal Goose Solid است که نام برازنده‌ای می‌باشد!

آنچه گذشت... بیست‌ویکم مهر 3

طبق اعلام استدیوی Respawn، آنها قبل از ساخت عنوان Medal of Honor: Above and Beyond برای VR، قصد داشتند تا سری Medal of Honor را دوباره احیا کنند. ایده‌ی این جریان مدتها ادامه داشت تااینکه فیس بوک به آنها پیشنهاد ساخت عنوان جدیدی از این سری برای Oculus را داد و آنها نیز موافقت کردند.

آنچه گذشت... بیست‌ویکم مهر 4

مشخص شد که عنوان Moons of Madness قرار است تا در تاریخ 21 ژانویه‌ی 2020 برابر با 1 بهمن 98، برای پلتفرم های PlayStation 4 و Xbox One منتشر گردد. ورژن PC این بازی نیز در چندروز آینده یعنی 30 مهرماه یا 22 اکتبر، در دسترس خواهد بود. این بازی توسط Rock Pocket Games ساخته و توسط Funcom منتشر خواهد شد.

آنچه گذشت... بیست‌ویکم مهر 5

شرکت Konami طی یک عملیات انتحاری، عنوان Silent Hill را به دستگاه های سکه‌ای در ژاپن آورد. این عنوان که Silent Hill: Escape نام دارد، جدیدترین حرکت کونامی بعد از فاجعه‌ی کنسل شدن Silent Hills و بازگردانی فرنچایز Silent Hill می‌باشد. پلیر با استفاده از سکه و قرار دادن آن در دستگاه، می‌تواند به بازی کردن این عنوان بپردازد. طبق اعلام Konami، ورژن های دیگری از این دستگاه ها نیز قرار است در آینده منتشر شوند که به دیگر عناوین بزرگ این شرکت اختصاص خواهند یافت.

آنچه گذشت... بیست‌ویکم مهر 6

مایکروسافت قصد دارد تا Halo Infinite را برای نسل حاضر و نسل بعدی کنسول هایش در تعطیلات 2020 منتشر کند اما در این میان، تهیه کننده‌ی ارشد این عنوان، از استدیوی سازنده‌ی بازی یعنی 343 جدا شد! خانم Mary Olson تهیه‌کننده ارشد این عنوان بعد از ترک 343 قرار است به Midwinter Entertainment بپیوندد. هنوز کسی نمی‌داند که جریان ترک کردن های چپو راست اشخاص مهم دنیای گیم در نزدیکی ورود نسل نهم، چه چیزی در پشت پرده دارد!

نیما هاشمی

نیما هاشمی

7 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =

  • و این بار بانو ماری اولسن:دی
    الان دیگه جا داره به یاد یه بابایی بگیم “چه خبرررررررررتونه چه خبررتونه!!!!!”
    رهبری بخش کمپین بازی رو بعد از رفتن کارگردانش به این داده بودنا! :دی
    فقط اون بیانیه ای که مایکرو بعد رفتن Tim Longo داد:دی

    سه روز دیگه…
    “اسپنسر مایکروسافت را ترک کرد”
    :))))

  • میثم حالا که سایت دوباره خدا را شکر به روال عادی برگشت اگر میشه یک و دو منتقد و نویسنده خوب هم برای سایت جور کن یا حداقل محمد طالبیان برگردون به سایت که خلا اون احساس میشه از طرفی هم سایتی با سابقه مثل وی جی مگ ارزشش بیشتر از این هاست به جرات میشه گفت که از نظر کانتنت و محتوا بویژه در زمینه ایتم های ویدئویی و تصویری که در گذشته تولید می کردید که ایشالله ادامه ام هم داشته باشد نظیر ندارید

    • برادر آقای طالبیان رو من نگفتم بره که بخوام برش گردونم. سایت در آمد زایی نداره و به بچه ها باید حق بدین که دوست نداشته باشن وقتشون رو برای چیزی بزارن که درآمدی نداره. اونم تو این اوضاع احوال اقتصادی.
      در مورد نویسنده هم که از نظر منتقد مشکلی نداریم. کم داریم و یواش یواش به تیم اضافه میشن.
      ولی نویسنده خبر و مقاله پول میخواد. کسی مجانی کار نمیکنه. و من هم نمیتونم بیشتر از این خرج کنم رو سایت.
      موفق باشید

      • میثم اصن یه پیشنهاد
        چه کاریه که همش خبر می ذارید
        بذارید آخر هر روز مث همین آنچه گذشت قرار بدید هر شب
        اینجوری سایت تون باحال میشه اما با قرار دادن تک خبر میشید مث سایتای دیگه و خرج اون مترجم خبر هم نمی دید، فقط میشه خرج یه کسی که چند تا خبرو کرده تو یه پست
        به نظر من که جالبه این قضیه

  • ممنون از سایت ویجی مگ اگه دیدید زیر ویدیو یا کاری که میذارید نظری نیست دلیل بر این نیست که کسی خوشش نیومده من آمار بازدید کنندگان شما رو نمیدونم ولی میدونم همه مث من سایت شما و مخصوصا خود شما رو دوست دارن اقای قربانی و سایر اعضای محترم سایت لطفا با همین فرمان پیش برید و دیگه سایتو تعطیل نکنید