اخبار بازی

آنچه گذشت… – هفدهم مهر

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 1

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 2

آپدیت ماه اکتبر Xbox One که حالا در دسترس است، قابلیت های جدیدی به بخش parental controls (کنترل والدین) اضافه می‌کند. در این آپدیت همچنین، تماشای ویدئو از Mixer با بهبود هایی همراه بوده است و نوتیفیکیشن برای Wish List نیز به کنسول اضافه شده است.

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 3

Mortal Kombat 11 این آخر هفته، بر روی پلتفرم های PS4 و Xbox One، مجانی خواهد بود. مدت زمان رایگان بودن این عنوان فایتینگ، از تاریخ 11 تا 14 اکتبر (19 تا 22 مهرماه)، خواهد بود. این نسخه بصورت trial خواهد بود و تمامی قابلیت های عنوان کامل را نخواهد داشت.

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 4

به‌مناسبت 3 سالگی PlayStation VR، سونی اعلام کرد که عناوین Doom VFR, Batman: Arkham VR, Persona Dancing: Endless Night Bundle, The Elder Scrolls V: Skyrim VR, Resident Evil 7 biohazard, Superhot VR, Wolfenstein: Cyberpilot, و Borderlands 2 VR با تخفیف ویژه برروی فروشگاه Playstation، به‌فروش خواهند رفت.

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 5

چندی بیشتر تا عرضه‌ی نسخه جدید عنوان Call of Duty: Modern Warfare نمانده و Activision نیز، امروز بصورت رسمی، سیستم مورد نیاز برای اجرای این عنوان برروی PC را فاش کرد:

حداقل سیستم مورد نیاز:
Operating System: Windows 7 64-bit (SP1) or Windows 10 64-bit
Processor: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
Video: NVIDIA GeForce GTX 670 / NVIDIA GeForce GTX 1650 or AMD Radeon HD 7950
DirectX 12.0 compatible system
Memory: 8 GB RAM
Storage: 175 GB available hard drive space
Internet: Broadband Internet connection

سیستم پیشنهادی:
Operating System: Windows 10 64-bit latest update
Processor: Intel Core i5-2500K or AMD Ryzen R5 1600X Processor
Video: NVIDIA GeForce GTX 970 / NVIDIA GeForce GTX 1660 or AMD Radeon R9 390 / AMD Radeon RX 580
DirectX 12.0 compatible system
Memory: 12 GB RAM
Storage: 175 GB available hard drive space
Internet: Broadband Internet connection

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 6

شخصی بنام Shawn Shaputis، ماه پیش به شرکت Valve دستبرد زد و چیزی با ارزش حدود 40,000 دلار از بازی‌ها و دیگر دستگاه‌های این شرکت را به سرقت برد. طی شکایت Valve از این شخص، حالا او قرار است در دادگاه واشنگتون، محاکمه شود اما مشکل بزرگ تر این است که پلیس هنوز موفق به دستگیری او نشده است! Shawn Shaputis آخرین بار توسط دوربین امنیتی‌ای دیده شده بود که درحال تلاش برای فروش چند بازی دزدی، در GameStop بود!

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 7

در گزارشی جدید که Famitsu با هیدئو کوجیما انجام داده است، او از چالش‌هایش پس از جدایی از کونامی گفت: “آن دوره من 53 ساله بودم و چیز زیادی هم برای تامین و تاسیس یک استدیوی جدید نداشتم. یک مرد میان سال 53 ساله که بدنبال ساخت یک بازی Open World است و دیگر هیچ! حتی اعضای خانواده‌ام هم مخالف ایده‌ی تاسیس استدیوی جدید بودند. در این سن باید بازنشست شد، اینطور نیست؟” کوجیما همچنین برای گرفتن یک وام برای تاسیس استدیوی جدیدش، به یک بانک ژاپنی نیز رجوع کرد و آنها این درخواست را رد کردند. او همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که عده‌ی زیادی، شک داشتند که او دیگر بتواند، عنوان بزرگی خلق کند. کوجیما در پایان گفت: “جایگاهی که حالا هستم را مدیون 30 سال کار در شرکت کونامی ام. شکی در این وجود ندارد. و من از این بابت قدردانم.”

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 8

شاید روزی باور نمیکردیم که این جمله را بشنویم، اما “سیستم موردنیاز برای اجرای Red Dead Redemption 2 بر روی PC” توسط راک استار، منتشر شد! همچون ورژن کنسولی، نیاز به فضای زیادی بر روی هارد خود خواهید داشت!

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 – Service Pack 1 (6.1.7601)
Processor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300
Memory: 8GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB HDD
Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 – April 2018 Update (v1803)
Processor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB
HDD Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 9

عناوین Resident Evil 5 و Resident Evil 6، قرار است برای نینتندو سوییچ در اواخر ماه جاری عرضه شود و حالا طبق اعلام Capcom، شما می‌توانید دموی این دو بازی را از طریق فروشگاه نینتندو یعنی eShop، برای سوییچ و قبل از عرضه‌ی نسخه کامل، امتحان کنید.

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 10

بنظر می‌رسد که EA سعی دارد به هر قیمتی که شده، Battlefield 5 را در پاچه‌ی گیمرها کند. چرا که این عنوان در ماه اکتبر، سه بار، مجانی خواهد شد. این بازی در تاریخ های 10 تا 13، 17 تا 20 و 24 تا 27 اکتبر، برای PC داران، رایگان خواهد بود.

آنچه گذشت... - هفدهم مهر 11

نسخه‌ی PC بازی Red Dead Redemption 2 از چند مانیتور همزمان، کیفیت 4K و حالت Ultra widescreen پشتیبانی خواهد کرد. draw distance، global illumination، ambient occlusion، high resolution shadows همه و همه در ورژن PC نسبت به ورژن های دیگر تقویت شده اند. حتی کیفیت چمن ها، ردپاها در برف و پشم و موی جانوران نیز، با کیفیت بالاتری در دسترس خواهد بود. علاوه بر اینها، قابلیت ها و شکار های جدیدی نیز به بخش داستانی بازی در ورژن PC اضافه شده است تا تجربه‌ای تازه‌تر را برای گیمرهای PC، به ارمغان بیاورد.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × یک =