اخبار بازی

آهنگ‌ساز The Witcher 3 روی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند

آهنگ‌ساز The Witcher 3 روی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند 1

وی جی مگ: بازی The Witcher 3 یکی از زیباترین بازی‌های این نسل است. چه از نظر گرافیکی، چه از نظر گیم‌پلی و… اگر این بازی را انجام داده باشید می‌دانید که یکی از بهترین موسیقی‌های متن را در بین بازی‌ها دارد. در منطقه‌‌های مختلف بازی و در حین مبارزه، موسیقی بازی تغییر می‌کند واین کار باعث می‌شد تا بازی یکنواخت نشود و در هر منطقه، حس متفاوتی به پلیر دست می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، اگر از موسیقی‌های بازی The Witcher 3 لذت بردید، باید بدانید که آهنگ‌ساز این عنوان، روی بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند.

در صحبتی که وب‌سایت DualShockers با طراح quest بازی یعنی Patrick Mills داشت، او اعلام کرد که آهنگ‌ ساز این بازی Przybylowicz Marcin است. البته موسیقی که در تریلر E3 2018 این بازی شنیده شد، اثر اون نبود.

« ما Marcin Przybylowicz را در تیم داریم که آهنگساز بازی The Witcher 3 بود. او عالی است. او در لهستان شناخته شده است و در این زمان، در همه جا معروف است».

Mills در ادامه حرف‌های خود اضافه کرد که موسیقی که در تریلر بازی Cyberpunk 2077 پخش می‌شد، از گروهی به نام Hyper است. همچنین گفت که به نظرم ما می‌دانیم که داریم چه کاری برای بازی انجام می‌دهیم تا به بهترین شکل آن را ارائه دهیم.

Przbylowicz فقط آهنگ‌ساز بازی The Witcher 3 نبوده و وظیفه آهنگ‌سازی قسمت دوم بازی یعنی The Witcher 2 Assassins of Kings برعهده او بوده. حتی برای محتواهای قابل دانلود بازی، یعنی Heart of Stone و Blood and Wine و همچنین بخش Gwent که مربوط به یک نوع مینی‌گیم در بازی است، او آهنگ‌ سازی کرده است.

با این اوصاف می‌توانیم مطمئن باشیم که قرار است موسیقی‌های بسیار زیبایی در این بازی بشنویم. بازی Cyberpunk 2077 تاریخ دقیقی برای عرضه ندارد و طبق گفته سازندگان این بازی در دست ساخت است و برای تکامل آن به زمان بیشتری احتیاج دارند.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 + شانزده =