اخبار بازی

اتهام تقلب به قهرمان مسابقات بازی Fortnite

اتهام تقلب به قهرمان مسابقات بازی Fortnite

وی جی مگ: قهرمان مسابقات بازی Fortnite به تقلب متهم شد. رویداد Esports این بازی تحت عنوان Summer Skirmish برگزار می‌شود و جایزه‌ آن در طول تابستان به مبلغی حدود 8 میلیون دلار می‌رسد.

به گزارش وی جی مگ، در تاپیکی در فروم Reddit کاربری به نام iDropz_bodies که قهرمان مسابقات بازی Fortnite در روز اول بوده به استفاده از تقلب متهم شده است. موارد اتمام علیه این کاربر متنوع بوده اما ادعای صورت گرفته بدین شرح بوده که این کاربر مواردی را در آمار بازی دستکاری کرده، بازی را در آغاز ترک کرده و سپس با انجام تغییراتی هنگامی که سایر پلیرها مشغول رقابت بودند توانسته Killهای آسانی به دست بیاورد. از دیگر شایعه‌های مدعی شده بدین شرح است که iDropz_bodies از موس و کیبرد روی PS4 استفاده کرده و توانسته از برتری ناجوانمردانه‌ای نسبت به رقبای خود بهره ببرد.

سپس سازنده بازی Fortnite یعنی استودیو Epic Games بیانیه‌ای را صادر کرد و به دفاع از iDropz_bodies در مقابل اتهامات استفاده از تقلب پرداخت. Epic Games اعلام کرد بررسی‌ها و آنلیزهای آن‌ها نشان می‌دهد هیچ گونه خطایی هنگام برگزاری مسابقات صورت نگرفته و هیچ کدام از اتهامات صورت گرفته در Reddit صحت ندارند. بیانیه Epic Games در ادامه اظهار می‌کند وبسایتی رده‌بندی که مخاطبین برای شایعه‌سازی خود از آن استفاده می‌کند هم‌چون Fortnite Tracker گاهی به درستی عمل نکرده و اطلاعات نادرستی را در اختیار قرار می‌دهند. با این حال بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد هیچ تقلبی توسط iDropz_bodies به منظور دریافت Kill بیشتر یا استفاده از موس و کیبرد صورت نگرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 + 18 =