اخبار بازی

احتمالا پیتر پارکر در بازی Spider-Man برای Iron Man کار می‌کند

پیتر پارکر در بازی Spider-Man

وی جی مگ:  به نظر می‌رسد که یکی از معروف‌ترین انتقام‌جویان یعنی Tony Stark قرار است در بازی Spider-Man حضور داشته باشد. 5 دقیقه ابتدایی بازی، در خیابان Petersburg جریان داشت.

به گزارش وی جی مگ، وقتی که دوربین به سمت آپارتمان Peter Parker می‌رود می‌توانید Easter Eggهایی را روی دیوار مشاهده کنید. روزنامه‌هایی وجود دارد که در آن‌ها نوشته شده تبه‌کاران به شهر حمله کرده‌اند. اگر با دقت نگاه کنید می‌بینید که یک یاد‌‌آور برای تماس با کسی روی دیوار وجود دارد. می‌توانید عکس مربوط به این Easter Egg را در زیر مشاهده کنید.

پیتر پارکر در بازی Spider-Man

در سمت چپ یک نوشته وجود دارد که می‌گوید با T.S تماس بگیر. این تصویر بزرگتر شده و می‌توان بقیه این یادداشت را مشاهده کرد که نوشته شده Call T.S back re:job offer که T.S مخفف Tony Stark است.

این یادداشت می‌تواند به معنی این باشد که Peter Parker در این بازی برای Tony Stark کار می‌کند. اگر نمی‌خواهید چیزی از داستان بازی بدانید بهتر است که بقیه متن را نخوانید. البته همه‌ی این‌ توضیحات بر اساس حدس‌های منطقی است و هیچ‌کدام توسط سازندگان تائید نشده‌اند.

چیزی که از بازی می‌دانیم این است که Peter Parker از دانشگاه فارغ‌ التحصیل شده و قرار است یک دانشمند شود. همچنین می‌دانیم که شغل دقیق او هنوز یک راز است و گفتن آن یک اسپویلر بزرگ است. حالا چرا شغل Spider-Man یک اسپویلر است؟ اگر او برای Tony Stark همان Iron Man کار می‌کند، سازندگان این بازی می‌خواهند این یک سورپرایز در بازی باشد. احتمالا این دو شخصیت قرار است باهم کار کنند. چی می‌شود اگر Peter Parker تصمیم بگیرد که حرفه‌اش را در حفاظت از مردم به مرتبه بالاتری ببرد و با Stark کار کند؟ در تریلر بازی دیدیم که Peter Parker هنوز لباس کلاسیکش را بر تن دارد. اگر او با Stark کار کند احتمالا موقعیت او باعث می‌شود تا یک لباس پیشرفته یا لباس White Spider را دریافت کند.

فهمیدیم که Peter Parker  احساس می‌کند که شغل او به عنوان یک دانشمند می‌تواند بیشتر به مردم کمک کند تا اینکه Spider-Man باشد. او درگیر مشکلاتی با خود می‌شود که نمی‌داند کدام حرفه برایش مناسب‌تر است.

بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر 2018 به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

8 + 18 =

  • احتمال اینکه داخل بازی حضور داشته باشه خیلی کمه-چون داستان بازی وابسه به اسپایدرمن های کلاسیکه و ربطی به اونجرز نداره-امیدوارم داخل بازی نباشه چون من خیلی با حضور اسپایدرمن در اونجرز مشکل دارم :reallyangry: