اخبار بازی

احتمال حضور بازیگر Sillicon Valley در بازی Death Stranding

احتمال حضور بازیگر Sillicon Valley در بازی Death Stranding

وی جی مگ: عنوان مورد انتظار Death Stranding تاکنون تعدادی زیادی از بازیگران بااستعداد و معروف هالیوودی را دور هم جمع کرده است. نورمن ریداس، مد میکلسن، گی‌یرمو دل تورو، لئا سیدو و لیندزی واگنر هنرپیشگانی هستند که هر کدام نقشی را در بازی ایفا خواهند کرد ضمن این که حضور تروی بیکر صداپیشه محبوب صنعت گیم نیز در بازی مورد تایید واقع شده. اکنون اگر فرضیات درست باشد احتمال حضور بازیگر Sillicon Valley در بازی Death Stranding وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، کمدین نام‌آشنا کمیل نانجیانی عکسی را از خود در صفحه اینستاگرام منتشر کرده که او را در لباس کامل تکنولوژی موشن کپچر نشان می‌دهد. حال نکته جالب این قضیه بدین شرح است که یکی از اشخاصی که این پست را لایک کرده فردی به جز هیدئو کوجیما نبوده است. نانجیانی پیش از این نیز از کوجیما بابت فعالیت‌های او قدردانی کرده و به تمجید از کوجیما پرداخته بود. اگرچه این دو موضوع شاید کمی بی‌ربط باشد. باید توجه کرد در عکس منتشر شده توسط نانجیانی اشاره نشده که این لباس‌های موشن کپچر برای چه پروژه‌ای استفاده شده اما در هر صورت نباید فراموش کرد این پست توسط کوجیما پسندیده شده است. بنابراین شاید به راستی احتمال حضور بازیگر Sillicon Valley در بازی Death Stranding وجود داشته باشد.

به دنبال رونمایی از دو شخصیت جدید که ایفای نقش آن‌ها توسط سیدو و واگنر انجام می‌شود کوجیما اظهار کرده بود که شخصیت‌های بیشتری در بازی حضور خواهند داشت که هنوز معرفی و رونمایی نشده‌اند. بنابراین اصلا بعید نخواهد بود که کمیل نانجیانی هم یکی از این شخصیت‌های معرفی نشده باشد.

احتمال حضور بازیگر Sillicon Valley در بازی Death Stranding 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − سیزده =