اخبار بازی

احتمال حضور حرکات نمایشی Fortnite در FIFA 19 وجود دارد

احتمال حضور حرکات نمایشی Fortnite در FIFA 19 وجود دارد

وی جی مگ: شرکت EA به دنبال استفاده از حرکات نمایشی Fortnite در FIFA 19 است. یکی از مهیج‌ترن نکات جام جهانی حداقل برای طرفداران Fortnite مشاهده لحظاتی بود که بازیکنان تیم‌های ملی مختلف پس از به ثمر رساندن گل، شادی مخصوص بازی Fortnite را به اجرا در می‌آورند.

به گزارش وی جی مگ، باید توجه کرد که چنین نکته منطقی بوده. زیرا بازیکنان فوتبال را اکثرا قشر جوان تشکیل می‌دهند که بازی‌های ویدئویی را نیز تجربه می‌کنند و مسلما شادی‌ها و حرکات نمایشی مخصوص Fortnite نیز به چشم آن‌ها خورده. حال شرکت EA قصد دارد از حرکات نمایشی Fortnite در FIFA 19 استفاده کند و بازی خود را تا حد ممکن به دنیای واقعی چمن فوتبال نزدیک کند و اگر قرار باشد بازیکنان واقعی پس از به ثمر رساندن گل و شادی پس از آن از حرکات ساخته Epic Games استفاده کنند EA نیز می‌خواهد چنین ویژگی را به بازی خود اضافه کند.

Creative Director بازی FIFA 19 آقای Matt Prior در صحبت با وبسایت Okay Cool ضمن اشاره به موضوع فوق‌الذکر به مشکلات موجود بر سر لایسنس این قضیه اشاره کرده و اضافه کرد «تاکنون ما انجام این شادی‌ها را که مربوط به Fortnite  بوده در زمین چمن واقعی مشاهده کردیم. البته ممکن است برای پیاده‌سازی آن در بازی مشکلاتی مربوط به لایسنس کردن آن وجود داشته باشد اما ما همواره به فوتبال واقعی می‌نگریم و سعی می‌کنیم تا جای ممکن همه موارد را در بازی خود پیاده کنیم. البته که بعید می‌دانیم برای انجام این کار مشکلات زیادی وجود داشته باشد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =