اخبار بازی

احتمال عرضه مجموعه بازی Yakuza روی Xbox One وجود دارد

عرضه مجموعه بازی Yakuza روی Xbox One

وی جی مگ: کمپانی Sony تمرکز زیادی روی بازی‌های انحصاری دارد به طوری که بازی‌های استودیو‌های first-party آن همگی، بین جذاب‌ترین بازی‌ها قرار دارند. به اضافه آن، انحصاری‌های جذابی از استودیوهای third-party نیز وجود دارد. مانند سری بازی‌های Yakuza. اگر می‌خواهید این سری را تجربه کنید حتما به یک کنسول Play Station نیاز دارید.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه‌ای که وب‌ سایت Gameblog با ناشر این سری یعنی Daisuke Sato  و صداپیشه Kazuma Kirya یعنی Takaya Kuroda داشت، آن‌ها این عقیده را داشتند که کنسول Nintendo Switch پلتفرم مناسبی برای این بازی نیست.

برای اینکه واقع‌بین باشیم باید بگوییم که بازی Yakuza 1-2 که برای کنسول Wii U منتشر شدند، شکست قابل توجهی بود. ولی هدف ما این است که بازی‌ها را برای پلتفرم‌های مختلف بسازیم تا پلیر‌های بیشتری از بازی‌های ما لذت ببرند.

وقتی در مورد Switch صحبت می‌شود، من متقاعد شده‌ام که این کنسول، کنسول مناسبی برای این سری نیست. شاید مردم انتظار چنین بازی برای این کنسول را ندارند و به دنبال بازی‌های متفاوتی هستند.

به هر حال تیم سازنده، می‌تواند کنسول Xbox one را به عنوان یک گزینه خوب در نظر بگیرد چرا که کاربران این کنسول علاقه بیشتری به این نوع بازی‌ها دارند.

در طول تاریخ کنسول Xbox، زیاد مورد توجه ناشران ژاپنی نبوده ولی به تازگی اوضاع تغییر کرده است. عناوینی مانند بازی Devil May Cry 5 و Jump Force در کنفرانس E3 2018 کمپانی Microsoft به نمایش‌‌ در آمدند. همچنین بازی Nier Automata هم‌اکنون برای کنسول Xbox one در دسترس است.

این یک خبر خوشحال کننده برای دارندگان Xbox one است چرا که Yakuza از سری‌‌ بازی‌هایی است که نباید آن را از دست داد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =