اخبار بازی

اخباری بیشتری از Dragon Age و Mass Effect در راه است

اخباری بیشتری از Dragon Age و Mass Effect در راه است

وی جی مگ: مدت‌هاست که می‌دانیم نسخه چهارم از سری Dragon Age در حال ساخت بوده و کیسی هادسن از استودیو Bioware نیز این مطلب را چندین بار مورد تایید قرار داده و اکنون اظهار کرده در مراسم PAX West که ماه آینده برگزار می‌شود، علاوه‌بر شنیدن اخباری بیشتری از Dragon Age خبرهایی نیز در رابطه با سری Mass Effect هم شنیده خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، در مهم‌ترین نکته باید به این مسئله توجه کرد که حضور استودیو Bioware در نمایشگاه مذکور در شهر سیاتل به صحبت حول بازی جدید در حال ساخت آن‌ها یعنی Anthem اختصاص خواهد یافت. قرار است در رابطه با داستان و شخصیت‌هایی که در دنیای آنلاین بازی با آن‌ها ملاقات خواهیم کرد جزئیات بیشتری ارائه شود. در همین خصوص هادسن به طنز گفت که تهیه‌کننده بازی Anthem آقای مارک داراه در توییتر به صورت خستگی‌ناپذیری مشغول پاسخ به پرسش‌های مخاطبین است. من دیگر سعی نمی‌کنم تا اینجا باز هم به این موضوع بپردازم. زیرا یکی از بیشترین مسائلی که از ما در رابطه با بازی پرسیده می‌شود در خصوص شخصیت‌ها و داستان بوده که چندان در دمو بازی به آن پرداخته نمی‌شود. بنابراین در PAX West جزئیاتی از آن منتشر خواهد شد.

اما در خصوص شنیدن اخباری بیشتری از Dragon Age و Mass Effect، منابع خبری حاکی از آن هستند که در نمایشگاه PAX موردی در حد یک تیزر کوتاه از Dragon Age به اشتراک گذاشته می‌شود و در آینده نیز جزئیات بیشتری از هر دو این فرنچایزها شنیده می‌شود. هادسن پیش از این اظهار کرده بوده که ما صدای مخاطبین را می‌شنویم که علاقه‌مند هستند تا عناوین بیشتری از Dragon Age و Mass Effect را از سوی Bioware ببینند. بنابراین مطمئن باشید که ما تیم‌های دیگری را در اختیار داریم که روی مواردی در حال کار هستند اما اکنون زمان صحبت در خصوص آن‌ها نیست.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 8 =