اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از داستان بازی The Division 2

اطلاعاتی جدید از داستان بازی The Division 2

وی جی مگ: دومین نسخه از بازی The Division در همه جوانب نسبت به شماره اول با پیشرفت مواجه شده است. این موضوع حتی شامل بخش داستانی بازی نیز شده و در همین راستا شرکت ناشر یعنی Ubisoft اطلاعاتی جدید از داستان بازی The Division 2 به اشتراک گذاشته است.

به گزارش وی جی مگ، دنباله عنوان The Division برخلاف شماره اول که در دنیای پس‌آخرزمانی شهر نیویورک جریان داشت این بار در شهر واشنگتن دی‌سی پیگیری می‌شود. داستان بازی The Division 2 هفت ماه پس از اتفاقات شماره اول رخ می‌دهد  جایی که انسان‌ها به دنیای مرده و هرج و مرج موجود در آن، نظم بیشتری بخشیده‌اند.

بازی The Division 2 بیشتر در مورد بقا بوده و روی مسائل پیرامون چگونگی شیوع ویروس دست نمی‌گذارد. در بازی اول پلیر جهان پس‌آخرزمانی و بیماری همه‌گیر پخش شده در شهر نیویورک را بررسی و جستجو می‌کرد که با جزئیات باورنکردنی به تصویر کشیده شده بود. اما در دنیا و داستان بازی اول خبری از شخصیت‌ها و بازماندگانی که از داستان و پیش‌زمینه قدرتمندی برخوردار باشند نبود. دنیای بازی از جهت برخورداری از این گونه موارد خالی به نظر می‌رسید و داستان هم بیشتر تمرکز خود را روی جهان این اثر اختصاص می‌داد تا افرادی که باقی مانده‌اند. اکنون شرکت Ubisoft قصد دارد تا این مسئله برای داستان بازی The Division 2 تکرار نشود.

براساس گفته های Creative Director بازی آقای Chadi El-Zibaoui در مصاحبه با وبسایت GamingBolt، عنوان The Division 2 درباره مردم بازمانده‌ای است که می‌خواهند درون جهان دیوانه‌وار بازی، زندگی برای خود فراهم کنند. «در واقع The Division 2 تمرکز خود را روی بازماندگان قرار داده است که چگونه تغییر کرده و در مدت این هفت ماه خود را سازمان‌دهی کرده‌اند. در بازی نخست واکنش صورت گرفته به شیوع ویروس و موقعیتی که باعث شد شورش‌های مختلف صورت بگیرد به تصویر کشیده شد. حال مردم عادی به یکدیگر ملحق شده، خود را سازمان‌دهی و مسلح کرده و در تلاش هستند آنچه را که باقی مانده را دوباره بسازند. نه این‌که از شرایط به وجود آمده کناره‌گیری کنند.»

عنوان The Division 2 برای سه پلتفرم XBOX ONE، PS4 و PC در حال توسعه و ساخت بوده و برای عرضه در تاریخ 15 مارچ 2019 (24 اسفند 97) برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + یازده =