اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از روند ساخت بازی WiLD

اطلاعاتی جدید از روند ساخت بازی WiLD

وی جی مگ: پس از معرفی عنوان جدید میشل انسل یعنی بازی WiLD در نمایشگاه گیمزکام 2014، هیچ‌گونه اطلاعاتی توسط استودیو سازنده Wild Sheep Studio از روند ساخت بازی WiLD منتشر نشده و تنها یک تصویر در اینستاگرام انسل به اشتراک گذاشته شد.

به گزارش وی جی مگ، ظاهرا از یازده موقعیت شغلی جدید و آگهی استخدام برای آن می‌توان انتظار داشت استودیو سازنده قصد دارد تا به روند ساخت بازی WiLD سرعت ببخشید. آن هم با توجه به این که این اثر تنها پروژه در حال توسعه Wild Sheep Studio است. زیرا همان‌طور که می‌دانید میشل انسل به صورت جداگانه به همراه شرکت Ubisoft در حال ساخت و توسعه بازی Beyond Good & Evil 2 است. این اطلاعات توسط تام اُکانر، تهیه کننده ارشد PlayStation در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

چنان‌چه با این اثر چندان آشنایی ندارید WiLD یک بازی اکشن ماجراجویی Open World بوده که در یک دنیای وسیع و باشکوه دنبال می‌شود. جایی که شما باید به محیط پیرامون خود که همواره در حال تغییر است عادت کرده و سعی کنید اسرار موجود در سرزمین را کشف نمایید. همان‌طور که از طبیعت انتظار می‌رود جهان بازی بین زمان‌های متفاوتی از روز و فصل‌ها در حال تغییر بوده و دارای سیستم آب‌وهوای متغییر است. پس از آن قادر خواهید بود قابلیت‌های شامانیک را فراگرفته و با استفاده از آن کنترل حیوانات را به دست بگیرید و از قابلیت‌های منحصر به فرد هر یک برای بقا استفاده کنید. کشف ارتباط بین انسان و طبیعت مهم‌ترین ماهیت WiLD به شمار می‌رود و به دست آوردن کنترل هر حیوانی در دنیای بازی، بخشی جدید از گیم‌پلی را در مقابل شما قرار می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =