اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Anthem

گیم‌پلی بازی Anthem

وی جی مگ: به تازگی Mark Darrah از شرکت BioWare در تویتر بسیار فعال بوده و صبورانه پاسخگوی سوالات طرفداران این بازی است. سوالاتی در مورد اعدادی که موقع شلیک به دشمن نشان داده می‌شد و همچنین هوش مصنوعی بازی شده بود که او به همه این سوالات پاسخ داده است.

به گزارش وی جی مگ، Darrah حالا به سوالات بیشتری پاسخ داده است. Darrah در پاسخ به سوال یکی از طرفداران تائید کرده که در بازی Anthem به راحتی level پلیر افزایش نمی‌یابد و به طور مداوم در جریان بازی تغییر می‌کند.

یکی از طرفداران سوالی مبنی بر مجازات پلیر‌ها کرد که اگر موقع حفاظت از پناهگاه شکست بخورند مجازات می‌شوند یا خیر.ِ Darrah پاسخ داد که در آخر، چیزی از آن بخش بازی، دریافت نمی‌کنند. در مورد وجود New Game + سوال شد و او در پاسخ گفت که New Game + با سبک این بازی سازگار نیست.

در مورد سپری که Colossus در دست داشت سوال شد که آیا پلیرهایی که کلاس متفاوتی انتخاب کرده‌اند می‌توانند از سپر استفاده کنند یا خیر. Darrah پاسخ داد که برای همه‌ کلاس‌ها چیزی وجود دارد که بتوانند با آن از آسیب دیدن جلوگیری کنند که Colossus از سپر استفاده می‌کند. یکی از طرفداران پرسید، آیا BioWare از بازی Mass Effect Andromeda درسی گرفته؟ او در پاسخ گفت بله ولی در مورد اشتباهاتشان در این بازی، اطلاعاتی نداد.

در مورد زبان‌هایی که این بازی پشتیبانی می‌کند سوال شد و او گفت که این بازی از چندین زبان پشتیبانی می‌کند که شامل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی است. زیرنویس‌های بازی نیز شامل زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، لهستانی، روسیه‌ای، پرتقالی بریزیلی، ژاپنی، چینی سنتی، چینی ساده شده و کره‌ای هستند. Darrah گفت علی‌رغم درخواست‌های زیاد، این بازی از زبان عربی پشتیبانی نمی‌‌کند. همچنین گفت که BioWare در مورد اینکه چه زبان‌هایی باید پشتیبانی شوند تصمیم‌گیری نمی‌کند.

بازی Anthem در تاریخ 22 فوریه سال 20199 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 3 =