اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی Shenmue 3

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی Shenmue 3

وی جی مگ: با توجه به این که تنها چند ماه به عرضه بازی Shenmue 3 باقی مانده کارگردان این اثر یعنی یو سوزوکی در رویداد Reboot Develop Blue در شهر دوبروونیک کرواسی حضور یافته و گفتگویی را انجام داده که شامل جزئیاتی جدید پیرامون دنیا و گیم‌پلی Shenmue 3 می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، سوزوکی صحبت‌های خود را با فلسفه‌اش درباره طراحی بازی‌های Open World آغاز کرد و توضیح داد که ترجیح می‌دهد روی انتخاب‌های پلیر و احساس کلی که دنیای بازی منتقل می‌کند تمرکز کند تا این که بخواهد جهان بازی کاملا واقع‌گرایانه ترسیم شود. به طور کلی جهان نسخه سوم Shenmue با نقاط قوت تیم سازنده ساخته شده برای مثال یکی از اعضای تیم سازنده علاقه زیادی به قایق‌ها داشته و به همین دلیل قایق‌ها بخش مهمی از بازی را تشکیل می‌دهند.

ادامه توضیحات سوزوکی به چگونگی ساز و کار دنیای بازی مربوط می‌شد. بازی دارای نوعی سیستم اقتصادی در حال گردش بوده که در آن پلیر با استفاده از پول می‌تواند ژتون خریداری کرده، به انجام مینی‌گیم‌ها بپردازد، جایزه و پاداش دریافت کند و سپس با فروش آن‌ها پول بیشتری به دست بیاورد. در گیم‌پلی Shenmue 3 نوعی سیستم یکپارچه‌سازی وجود داشته که براساس آن، هر چیزی که به دست می‌آورید و یا جمع می‌کنید مهارت‌های جدیدی را در مقابل شما قرار می‌دهد. هدف این سیستم بدین شرح است هر کاری که در بازی انجام می‌دهید به هم ارتباط داشته و به طریقی سبب پیشرفت کاراکتر شما می‌شود.

در انتها نیز سوزوکی اطلاعاتی درباره سیستم مبارزات بازی به اشتراک گذاشت. به گفته کارگردان Shenmue 3، این اثر دارای چهار سطح سختی Master، Recommended، Easy و Don’t Play This خواهد بود. حالت Easy به شما اجازه تنظیم پنج نوع مهارت خودکار را می‌دهد که تنها با فشردن یک دکمه فعال می‌شود. هم‌چنین می‌توانید در باشگاه به تمرین مهارت‌های خود بپردازید. عنوان Shenmue 3 در تاریخ 27 آگوست 2018 (5شهریور 98) برای PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =