اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بسته قابل دانلود رایگان بازی Ni no Kuni 2

بسته قابل دانلود رایگان بازی Ni no Kuni 2

وی جی مگ: بازی Ni no Kuni 2 Revenant Kingdom به تنهایی یک بازی بزرگ است و قرار است یک محتوای قابل دانلود رایگان برای بازی عرضه شود که باعث می‌َشود این بازی، بزرگتر از قبل بشود. اولین بسته قابل دانلود این بازی قرار است در ماه آگوست منتشر شود و دو بسته‌ قابل دانلود دیگر با محتواهای بیشتر در زمستان امسال و اوایل سال 2019 منتشر خواهند شد.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Bandai Namco اولین بسته قابل‌ دانلود این بازی را در این هفته منتشر می‌کند. اولین بسته قابل دانلود رایگان بازی در تاریخ 9 آگوست منتشر می‌شود. به گفته کمپانی سازنده بازی، این بسته قابل دانلود یک پک ماجراجویی است و برای پلیر‌های با تجربه مناسب است. این پک ماجراجویی لایه‌های جدیدی به Forest Cave اضافه می‌کند. همچنین دو باس‌فایت جدید نیز در این بسته قابل دانلود وجود دارند که نام‌ آن‌ها Blackhart و Zeta است. در این بسته قابل دانلود شاهد چندین quest جدید خواهیم بود که می‌توانند پلیرها را  سرگرم کنند. پلیر با بازی کردن و رسیدن به سطح‌های بالاتر می‌تواند لباس‌های جدید و جایزه‌هایی به دست آورد.

به گفته Bandai Namco دو بسته قابل دانلود دیگر بازی رایگان نخواهند بود. این بسته‌های قابل دانلود را می‌توان به صورت جداگانه خرید و یا اگر Season Pass این بازی را دارید برای شما در دسترس خواهد بود. اولین محتوای پولی قرار است در زمستان عرضه شود که معمایی و پر از سیاه‌چاله است که چیز‌های زیادی برای اکتشاف در آن وجود دارد. سازندگان اطلاعات زیادی منتشر نکرده‌اند ولی قرار است ترکیب فوق‌العاده‌ای از چالش‌های مبارزه و معما باشد.

دومین بسته قابل دانلود قرار است در اوایل سال 2019 عرضه شود که به داستان اصلی بازی مربوط است. Bandai Namco در این مورد گفت که این بسته قابل دانلود پر از محتواهای هیجان‌انگیز است و قطعا همان چیزی است که از یک محتوای پولی انتظار دارید.

Bandai Namco گفته که اطلاعات بیشتری از این بسته‌ها وجود دارد که در زمان مناسب این اطلاعات به اشتراک گذاشته می‌شوند. چیزی به عرضه اولین بسته قابل دانلود بازی نمانده، اگر از طرفداران این بازی هستید حتما این محتواهای جدید می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

بازی Ni No Kuni 2 Revenant Kingdom در تاریخ 23 مارس 2018 برای پلتفرم‌های PC و PS4 منتشر شده است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 13 =