اخبار بازی

اعلام تاریخ معرفی قسمت جدید Call of Duty

اعلام تاریخ معرفی قسمت جدید Call of Duty

وی جی مگ: به نظر می‌رسد برای معرفی قسمت جدید Call of Duty مدت زمان زیادی را منتظر نخواهیم بود. زیرا کمپانی Activision در نشست اخیر مالی خود بازه زمانی مربوط به معرفی این بازی را اعلام کرد که برابر با سه‌ماهه دوم سال 2019 خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، این موضوع بدین معنی است که تا حداکثر روز 30ام ماه ژوئن شاهد معرفی قسمت جدید Call of Duty خواهیم بود. طبق معمول به مانند عناوین قبلی بهترین زمان برای رونمایی از این اثر قبل از شروع نمایشگاه E3 2019 بوده تا سپس گیم‌پلی آن نیز در بزرگ‌ترین رویداد سالیانه صنعت بازی به نمایش گذاشته شود. به جز این نکته که نسخه بعدی این مجموعه اول شخص شوتر توسط استودیو Infinity Ward توسعه می‌یابد اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. ظاهرا به تازگی نیز پلیرهای فوتبال آمریکایی طی یک رویداد خصوصی توانسته‌اند این بازی را تجربه کنند که در نوع خود جالب است.

بسیاری از شایعات به در دست ساخت بودن Call of Duty: Modern Warfare 4 به عنوان نسخه بعدی این مجموعه توسط Infinity Ward اشاره می‌کنند که تاکنون مورد تایید یا تکذیب سازندگان و یا ناشر آن قرار نگرفته است. برای فهمیدن این موضوع هم لازم نیست مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + یازده =